Īsumā par visu

Par Kantar TNS
Lielie reklāmdevēji arvien vairāk atgriežas pie TV reklāmām

Darbinieku un darba tirgus pētījumi
Darbinieku piesaistība Latvijā
LMT komentārs par darbinieku piesaistību uzņēmumā
“Jaunieši” darba tirgū
Kā kļūt par pievilcīgu darba devēju?
Augstskolu sniegums darba devēju gaidu piepildīšanā

Mediju pētījumi
Lielākie reklāmdevēji 2016. gadā


Arhīvs


www.tns.lv

 

Lielie reklāmdevēji arvien vairāk atgriežas pie TV reklāmām

Kantar CEO Trevina Rhola (Travyn Rhall) intervija ziņu aģentūrai LETA par pasaules reklāmas un mediju tirgus izmaiņām, un izaicinājumiem, ar kuriem sastopas tirgus un socioloģisko pētījumu kompānijas.

Darbinieku piesaistība Latvijā

Latvijas strādājošo piesaistību stiprinoši aspekti ir kopējā apmierinātība un arī atkārtota pieteikšanās. Šajā rakstā uzzināsiet, kā darba tirgus situācija un dažādi notikumi Latvijā un pasaulē pēdējo divu gadu laikā ir ietekmējuši attiecības ar darbiniekiem dažādu nozaru uzņēmumos un iestādēs Latvijā.

LMT komentārs par darbinieku piesaistību uzņēmumā

Viens no pievilcīgākajiem Latvijas darba devējiem – LMT dalās veiksmes stāstā un zināšanās - kā sasniegt ļoti augstu darbinieku piesaistības indeksu.

“Jaunieši” darba tirgū

Kādi faktori ir top stiprās un vājās puses gados jaunāko strādājošo vidū? Lai noskaidrotu, kas jauniešiem ir svarīgi un, kas viņus piesaista pašreizējai darbavietai, Kantar TNS veica pētījumu par jauniešiem darba tirgū, izmantojot specializēto TRI*M metodoloģiju, interneta aptauju un tiešsaistes platformu – ThinkTank.

Kā kļūt par pievilcīgu darba devēju?

Kantar TNS jau 10. gadu veic darba devēju tēla pētījumu strādājošo un studentu mērķa grupās, ar mērķi palīdzēt uzņēmumiem kļūt pievilcīgākiem darba tirgū un veicināt sava uzņēmuma vērtību darba ņēmēju vidū.

Augstskolu reputācija

Augstāko izglītības iestāžu uzdevums un vienlaicīgi izaicinājums ir apmierināt ne tikai studēt gribētāju personiskās vajadzības un intereses, bet arī sekot līdzi darba tirgus tendencēm, sagatavojot jaunos speciālistus darba tirgus vajadzībām. Mūsdienu strauji mainīgajā vidē un arvien pieaugošas konkurences apstākļos, spēcīgas reputācijas sistemātiska veidošana un aizsargāšana ir kļuvusi izšķiroši svarīga.

Lielākie reklāmdevēji 2016. gadā

Kantar TNS reklāmu reģistrs 2016. gadā veica reklāmu uzskaiti 169 Latvijas medijos, kopā fiksējot vairāk nekā 5,5 miljonus reklāmu. Kā ir mainījies reklāmu skaits, salīdzinot 2015. un 2016. gadu - vai tas ir pieaudzis vai sarucis? Rakstā noskaidrosiet lielākos reklāmdevējus 2016. gadā.

 


© 2025 TNS Latvia | Autortiesības