Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Jauniešu vērtības
Klientu noturība
Inovāciju radīšana
Lielie dati


Personāla pētījumi
Apmierinātība ar darbu


Mediju pētījumi
Interneta patēriņš
Reklāmdevēju aktivitāte


Sociālie pētījumi
Dzīve pilsētās


Tehnoloģijas & risinājumi
Klientu serviss
ThinkTank domnīca


Arhīvs


www.tns.lv

 

 

Atklāj pasauli jauniešu acīm

Lai izpētītu Latvijas jauniešus, TNS veica trīs pētījumus, izmantojot TNS NeedScope metodoloģiju un izmēģinot jaunu, Latvijā līdz šim neizmantotu pētījumu platformu internetā – ThinkTank. Ko jaunieši stāsta paši par sevi? 15.septembrī aicinām arī piedalīties radošajā darbnīcā - seminārā par jauniešu vērtībām un vajadzībām.

Biznesa panākumu atslēga – klientu noturība

Maldīgi ir uzskatīt, ka visos aspektos izcila klientu apmierinātība ir panākumu atslēga. Izcilību izmaksā dārgi un ne vienmēr atmaksājas. Optimāla klientu pieredze ir balstīta uz spēju noteikt un ieguldīt līdzekļus tajos faktoros, kas patiešām ir svarīgi un vērtīgi klientiem, veicinot uzņēmuma atšķirību pret konkurentiem. Kā mērīt klientu noturību?

3 būtiski aspekti veiksmīgai jauna produkta ieviešanai tirgū

Inovācijas un jaunu produktu attīstība – bez tā mūsdienās nav iedomājams veiksmīgs, augošs uzņēmums. Lai apmierinātu patērētāju vēlmes un vajadzības, uzņēmumiem jāpieliek aizvien lielākas pūles, strādājot gan pie esošo produktu uzlabošanas, gan ieviešot tirgū ko jaunu. Kā sagatavoties pirms jauna produkta ieviešanas tirgū?

Kā aizpildīt lielo datu melnos caurumus

Saskarsmes punktu (touchpoints) revolūcija ir izraisījusi “lielo sprādzienu”, kā rezultāts ir straujš jaunu datu avotu izvirdums, taču starp šīm gaismas saliņām mūsu izpratnē ir izveidojušies melnie caurumi, kurus var aizpildīt tikai jauna pieeja izpētei.

Vairums darbinieku Latvijā ir apmierināti ar savu esošo darbu

Darba devēji aizvien vairāk izjūt darba spēka trūkumu, darbinieku prasību pieaugumu un mainību. Šajā rakstā uzzināsiet, kāda ir darbinieku kopējā apmierinātība ar savu pašreizējo darbu, kā arī identificēt galvenos iemeslus, kas strādājošos notur pašreizējā darbā un kas savukārt veicinātu lēmuma pieņemšanu par darba maiņu.

Kā mobilās interneta ierīces ietekmē interneta patēriņu

Joprojām visizplatītākā interneta piekļuves ierīce ir dators (stacionārais vai portatīvais). Tomēr internetu gan viedtālrunī, gan planšetdatorā iedzīvotāji izmanto nozīmīgi vairāk nekā divus datus atpakaļ. Ko viedierīču lietošana maina interneta patēriņā?

Kā mainījusies reklāmdevēju aktivitāte pēdējos sešos gados

Lēni, bet augošs, reklāmas tirgus ir kopš 2010.gada. Reklāmas tirgus apjomu nosaka reklāmdevēju aktivitāte - ar ko atšķiras 2010. un 2015.gads? Salīdzinot unikālo aktīvo reklāmdevēju skaitu un vidējo viena reklāmdevēja izvietoto reklāmu apjomu, redzams: reklāmdevēju ir kļuvis nedaudz vairāk, un tie iegulda lielāku naudas apjomu.

Vai pilsētnieki ir apmierināti ar dzīvi pilsētās?

TNS Eirobarometra pētījumā noskaidro Eiropas pilsētu iedzīvotāju vērtējums par dzīves kvalitātes aspektiem viņu pilsētās, piemēram, sabiedriskā transporta, veselības aprūpes pakalpojumu pieejamība, sports, kultūra, ceļu un ēku stāvoklis, skolu un mazumtirdzniecības veikalu pieejamība, publiski izmantojamo un zaļo zonu pieejamība, tīrība, trokšņu līmenis. Kāda ir dzīve pilsētās?

Regulāra svēršana aitu smagāku nepadarīs

Konkurences apstākļos uzņēmumiem, lai kādus līdzekļu tie arī neieguldītu, ir arvien sarežģītāk atšķirties ar piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Arī gadījumos, kad izdodas, parasti tas ir salīdzinoši īsā termiņā, jo konkurenti spēj ātri pielāgoties vai nokopēt risinājumus, bieži tos pat uzlabojot. Ko darīt šādā situācijā?

Izmēģināta jauna pētnieciskā metode – jauniešu virtuālā domnīca ThinkTank

ThinkTank jeb virtuālā domnīca ir iepriekš noorganizēta dalībnieku grupa, kas ļauj pētniekam komunicēt ar proaktīviem patērētājiem par jautājumiem, kas svarīgi viņu lietotajai preču vai pakalpojumu kategorijai. Tā ir virtuāla platforma patērētāju uzvedības padziļinātai izpratnei un jaunu ideju kalve. Uzzini vairāk par Think Tank!


© 2025 TNS Latvia | Autortiesības