Atklāj pasauli jauniešu acīm 
15.06.2016. Šī gada maijā TNS rīkotajā seminārā “Jaunieši – kādi viņi ir un kā viņus uzrunāt” atklājām, cik daudzi no priekšstatiem par jauniešiem ir mīti vai patiesība. Lai izpētītu Latvijas jauniešus, TNS veica trīs pētījumus, izmantojot TNS NeedScope metodoloģiju un izmēģinot jaunu, Latvijā līdz šim neizmantotu pētījumu platformu internetā – ThinkTank. Šeit varat izlasīt par ThinkTank – pētījumu interneta platformu.

Ir dzirdēti dažādi pieņēmumi par jauniešiem:
■ viņiem rūp tikai spilgtas izklaides un jautrība; ■ pēc jauniešu domām, naudai jānāk viegli; ■ jaunieši izvairās no pienākumiem; ■ viņi priekšroku dod komunikācijai virtuālā vidē, nevis klātienē; ■ jauniešiem saistoša ir brīvība un nepiespiestība kā ikdienā, tā darbā.
Bet ko jaunieši paši par sevi saka?

Kādi tad ir Latvijas jaunieši, kas par sevi šādi saka? Lai to uzzinātu un paskatītos uz pasauli jauniešu acīm, aicinām Jūs 25.novembrī apmeklēt TNS rīkoto otro radošo darbnīcu - semināru “Jaunieši – kādi viņi ir un kā viņus uzrunāt”, kurā atklāsim:
■ kādi ir Latvijas jaunieši, kas jau stāv uz patēriņa un darba tirgus sliekšņa; ■ kāda ir jauniešu segmentācija pa vajadzībām; ■ kādi ir jauniešu izpausmes veidi; ■ kādi ir jauniešu mērķi un motivācijas; ■ kā saglabāt zīmola vērtības un vienlaikus būt pievilcīgam jaunākās paaudzes vidū; ■ kāda ir reklāmas un komunikācijas nozīme jauniešiem; ■ ko darba devējam ņemt vērā, domājot par sadarbību ar jaunākās paaudzes darba ņēmējiem.
2016.gada 25.novembrī atklāsim mītus un patiesību par jauniešiem. Piedalies radošajā darbnīcā - seminārā!
Mēs labprāt dalāmies savā pieredzē un zināšanās, tādēļ ielūdzam Jūs uz TNS organizēto radošo darbnīcu, ko vadīs pieredzējušās TNS zīmolu vadības un komunikācijas izpētes ekspertes Inta Priedola un Alise Lāce.
IEGUVUMI NO DALĪBAS
■ iespēja uzzināt un saņemt plašus TNS pētījumu rezultātus par jauniešiem 13-21 gada vecumā; ■ iespēja saņemt TNS ekspertīzi par jauniešu vērtībām, dzirdēt praktiskus piemērus un ieteikumus; ■ iespēja mācīties saskatīt zīmola iespējas komunikācijā ar jauniešiem, vienlaikus nepazaudējot līdzšinējās zīmola vērtības; ■ iespēja, kopā darbojoties, paskatīties uz pasauli jaunieša acīm; ■ iespēja piedalīties grupu darbā, iedvesmoties; ■ pieeja radošās darbnīcas prezentāciju un foto materiāliem, kā arī kafijas pauzes.
DALĪBAS NOSACĪJUMI
■ Semināra laiks: 25.novembris plkst. 10.00 - 13:30 (reģistrācija no 9:30). ■ Semināra vieta: Rīga (vieta tiks precizēta). ■ Dalības maksa un reģistrācija: Agrā reģistrācija līdz 14.novembrim - 85 EUR + PVN. Reģistrācija līdz 24.novembrim - 110 EUR + PVN.
■ Īpašais piedāvājums: Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) biedriem, Latvijas Biznesa Konsultantu Asociācijas (LBKA) biedriem, Korporatīvās Ilgtspējas un Atbildības Institūta (InCSR) biedriem, 2015. un 2016. gada Ilgtspējas indeksa dalībniekiem un Biznesa Tehnoloģijas platformas BiSMART partneriem dalības maksai tiek piemērota 20% atlaide
Uz tikšanos radošajā darbnīcā!
Alise Lāce
Klientu atbalsta vadītāja t 67 096 300 e alise.lace@tns.lv
Inta Priedola
Vecākā klientu vadītāja Zīmolu vadības un komunikācijas izpētes eksperte t 67 096 300 e inta.priedola@tns.lv
|