Atslēga atgriezeniskās saites izpratnei sociālajos medijos - SocialTRI*M
15.06.2015. Neskatoties uz straujo tehnoloģiju attīstību, kas rada iespaidu par vajadzīgās informācijas pieejamību viena klikšķa attālumā, rokas turēšana uz klientu pieredzes un atgriezeniskās saites pulsa kļūst par arvien lielāku izaicinājumu. Produktu un pakalpojumu lietotāji tiešsaistē dalās ar savu pieredzi, izmantojot Twitter, Instagram, Facebook, Draugiem.lv un citas sociālo mediju platformas. Turklāt arī sniegtās informācijas saturs variē – klienti ievieto bildes vai video, apraksta pieredzi ar saviem vārdiem, bieži piedāvājot padziļinātu papildus informāciju par izmantoto produktu vai pakalpojumu. Pieejamās informācijas plūsma ir tik intensīva un plaša, ka ir sarežģīti tajā orientēties, to sistematizēt un mērķtiecīgi izmantot.
TNS izstrādātais risinājums SocialTRI*M papildina klientu noturības un apmierinātības izpēti ar sistematizēti atlasītu un atbilstoši strukturētu sociālo mediju informāciju, stiprinot klientu pieredzes vadību ar autentisku un padziļinātu klientu pieredzes izpratni.
SocialTRI*M darbības pamatprincipi



TNS šobrīd strādā pie risinājuma adaptēšanas Latvijā, lai arī Latvijā uzņēmumiem palīdzētu orientēties, sistematizēt un mērķtiecīgi izmantot plašo klientu pieredzes informācijas plūsmu sociālajos medijos. Turpināsim jūs informēt par SocialTRI*M ieviešanas gaitu un pirmajiem rezultātiem.
Intars Āboms
Vecākais klientu vadītājs Sabiedrības uzvedības pētījumu eksperts t 67 096 300 e intars.aboms@tns.lv
|