TV reklamētāko zīmolu izvietojums diennakts laikos
11.06.2013. TV skatīšanās apjoms dažādos diennakts laikos ir atšķirīgs, piemēram, naktīs TV vēro ievērojami mazāks skatītāju skaits nekā dienā vai vakarā. Šoreiz aplūkosim piecus zīmolus, kas kopumā šī gada pirmajos četros mēnešos TV bija izvietojuši visvairāk reklāmu (neskaitot sponsorēšanas gadījumus). Vai šo zīmolu reklāmu izvietojums dažādos diennakts laikos bija atšķirīgs? Laikā no 2013. gada 1. janvāra līdz 30. aprīlim visvairāk TV reklamēti CREDIT24, RIMI, MAXIMA, TELE2 un BITE zīmoli.
Kā redzams, tad rīta stundās labprāt reklamējas Credit24. Savukārt, kopumā TOP5 esošie Rimi un Tele2 zīmoli, no rīta tikuši reklamēti mazāk.

Pa dienu aktīvi tikušas izvietotas visu zīmolu reklāmas. Visaktīvāk šo laika joslu gan izmantoja Credit24 un Rimi.

Pieci reklamētākie zīmoli apstiprina, ka Prime Time ir labākais laiks, kad sasniegt ievērojamu skatītāju skaitu, jo visi zīmoli šajā laika joslā arī ir starp TOP5.

Nakts ir interesanta ar to, ka pārliecinoši līdera pozīcijas saglabā Credit24 zīmols, mēreni daudz reklāmu izvietots reklamējot Rimi, Tele2 un Biti, savukārt Maxima zīmols šajā laika joslā reklamēts ievērojami retāk.

Mediju izlase
1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.
Par pētījumu
Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2012. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 22 avīzēm, 72 žurnāliem, 16 radio stacijām, 20 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.
Oskars Rumpēters
Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Reklāmas nozares pētījumu eksperts t 67 096 300 e oskars.rumpeters@tns.lv
|