Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Klientu noturība
Neiromārketings
Reklāmu efektivitāte
Būvniecības attīstība
Reklāmu mērījumi


Mediju pētījumi
Reklāmu reģistrs
Viedtālruņu lietošana


Sociālie pētījumi
Sievietes biznesā
Smēķēšanas paradumi


Tehnoloģijas & risinājumi
Noslēpumainā pieredze


Paralēlā darbība
Golden Hammer un Adwards


Arhīvs


www.tns.lv


Īsumā par visu

 

Kā identificēt Jūsu biznesam vērtīgākos klientus?

Lai uzņēmums varētu pastāvēt un attīstīties, tam ir nepieciešams savs klientu loks, kas ir lojāli uzņēmumam un iegādājas uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, kas nodrošina uzņēmuma ilgtspējīgu attīstību. Tomēr vai visi jūsu uzņēmuma klienti ir vienādi vērtīgi?

Cilvēka prāta skenēšana jeb neiromārketings

Patērētāju izvēle par labu kāda produkta iegādei nav balstīta tikai uz racionāliem apsvērumiem. Kognitīvie un neiropsiholoģijas pētījumi pierāda, ka patērētāju lēmumu pieņemšanu lielā mērā ietekmē arī emocionāli un zemapziņas faktori. Lai izpētītu šos patērētāju uzvedības aspektus, ir izstrādāts neiromārketings, kas ļauj ieskatīties patērētāja prātā un nomērīt tā uzvedību.

TNS starptautiski izstrādāts reklāmu mērījumu rīks AdEval™

Pētot reklāmas efektivitāti, ir svarīgi atcerēties, ka veiksmīgākās reklāmas ir kas vairāk nekā tikai racionālas, reālas ziņas nodošana. Veiksmīga reklāma aizskar emocionālo stīgu, kā rezultātā mērķauditorijai veidojas saikne ar zīmolu. Piesaiste zīmolam, tāpat kā simpātijas starp cilvēkiem, nav loģisks, deduktīvs process, bet emocionāla reakcija.

Būvniecības nozares iespējas

Pēdējo gadu ekonomiskie procesi būtiski ir ietekmējuši dažādu nozaru attīstību. Viena no sabiedrībā apspriestākajām bija būvniecības nozare. Kādas šobrīd ir būvniecības nozares attīstības iespējas?

Ātrs, precīzs un pieejams reklāmas mērīšanas instruments

Bieži vien gadās, ka, izstrādājot reklāmas materiālus jaunajai kampaņai, ir grūti objektīvi „no malas” paskatīties uz idejām un precīzi izvērtēt rādītās idejas atbilstību izvēlētajai mērķa grupai vai paredzēt patērētāju vai klientu reakciju uz to. TNS ir izstrādājis reaktīvu un precīzu rīku, kas iekļauj sevī visus svarīgākos aspektus reklāmas izstrādes stadijā.

Reklamētākās nozares un zīmoli 2012. gada sākumā

Tā kā 2012. gads jau ir pusē, interesanti atskatīties, kā tas ir sācies un kuras šogad ir bijušas reklamētākās nozares un zīmoli.

TNS Latvia Digital atklāj, kas un kādiem mērķiem lieto viedtālruņus

Pavisam nesen TNS piedāvāja saviem klientiem iepazīties ar jaunākajiem interneta patēriņa paradumu pētījuma TNS Latvia Digital jaunākajiem rezultātiem. Šajā rakstā piedāvājam uzzināt, kas un kādiem mērķiem Latvijā lieto viedtālruņus.

Sieviešu īpatsvars un nozīmīgums biznesā

ES pamattiesību hartas 23. pants par vīriešu un sieviešu līdztiesību nosaka, ka vīriešu un sieviešu līdztiesība ir jānodrošina visās jomās, tostarp nodarbinātības, darba un atalgojuma jomā. Kāda ir situācija vīriešu un sieviešu līdztiesības jautājumos Latvijā?

Smēķēšanas paradumi Latvijā - kāpēc izvēlas sākt un kāpēc atmest?

Mūsdienās smēķēšana tiek uzskatīta par vienu no lielākajiem veselības draudiem, no kā iespējams izvairīties. Eirobarometra pētījuma rezultāti atklāj, kādi iemesli gan Latvijā, gan ES pamudina cilvēkus sākt smēķēt, kā arī atmest šo ieradumu.

Esperienza Misteriosa

Maija nogalē Sardīnijā norisinājās ikgadējā MSPA Eiropas konference, kurā klientu apkalpošanas kvalitātes izpētes speciālisti no dažādām valstīm tikās, lai dalītos ar savu pieredzi un pārrunātu klientu apkalpošanas pētījumu attīstības iespējas. Ar jums dalāmies savos konferencē gūtajos iespaidos.

TNS atbalsta reklāmas festivālus Golden Hammer un Adwards

Arī šogad TNS vārds bija atrodams radošās izcilības festivāla Adwards un starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer atbalstītāju vidū. Kā gaidīta tradīcija ir izvērtusies TNS speciālbalvas pasniegšana tām mārketinga komunikāciju kampaņām, kuras visveiksmīgāk, efektīvāk un radošāk ir spējušas izmantot dažādus mediju kanālus.


© 2024 TNS Latvia | Autortiesības