Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Klientu noturība
Neiromārketings
Reklāmu efektivitāte
Būvniecības attīstība
Reklāmu mērījumi


Mediju pētījumi
Reklāmu reģistrs
Viedtālruņu lietošana


Sociālie pētījumi
Sievietes biznesā
Smēķēšanas paradumi


Tehnoloģijas & risinājumi
Noslēpumainā pieredze


Paralēlā darbība
Golden Hammer un Adwards


Arhīvs


www.tns.lv


Ātrs, precīzs un pieejams reklāmas mērīšanas instruments pre-testiem un post-testiem

 

19.06.2012. Bieži vien gadās, ka, izstrādājot reklāmas materiālus jaunajai kampaņai, ir grūti objektīvi „no malas” paskatīties uz idejām un precīzi izvērtēt rādītās idejas atbilstību izvēlētajai mērķa grupai vai paredzēt patērētāju vai klientu reakciju uz to.

 

TNS ir izstrādājis reaktīvu un precīzu rīku, kas iekļauj sevī visus svarīgākos aspektus, kas ir nepieciešami reklāmas izstrādes stadijā. Ņemot vērā mūsu ilggadējo pieredzi reklāmu mērījumu jomā, ir izveidots apkopojums par aktuālākajiem jautājumiem, kuri satrauc katra uzņēmuma mārketinga komunikāciju speciālista vai reklāmas aģentūras darbinieka prātu:

 

■ Cik labi reklāma sasaistās ar zīmolu, ja tajā nav norādīts klienta logo?
■ Ar kuru zīmolu patērētāji to sasaista?
■ Vai pēc reklāmas noskatīšanās viņiem ir vēlēšanās stāstīt par to draugiem vai kolēģiem?
■ Kas viņiem reklāma patiks/patika?
■ Kuras lietas reklāmā vēl ir iespējams uzlabot vai vispār izņemt, lai nebojātu tās efektivitāti?
■ Vai reklāma veicinās interesi par produktu/pakalpojumu/zīmolu? Vai cilvēki gribēs meklēt papildus informāciju par to, iegādāties to?
■ Kas ir tie cilvēki, kurus reklāma visvairāk uzrunāja? Vai kas ir tie, kurus tā nav pārliecinājusi un kāpēc?
■ Kā reaģēs uz reklāmu izvēlētā mērķa grupa?

 

Starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer reklāmas mērījuma piemērs

Viedokļu izplatība, reklāmu virzītāji un kavētāji biznesa vidē

 

 

Ar šo rīku ir iespējams testēt kā pavisam „jēlu” reklāmas materiālu, kas tikai top, tā arī veikt post-testus, kuros papildus visām iepriekšminētām lietām ir iespēja noskaidrot reklāmas pamanāmību un to, kuri kanāli bija efektīvākie reklāmas pamanāmības veicinātāji. Papildus tam TNS piedāvā salīdzināt savas reklāmas pamanāmības līmeni ar Eiropas vai pasaules „benchmarking” jeb vidējiem radītājiem tieši klienta nozarē. Šāds salīdzinājums ir īpaši aktuāls uzņēmumiem, kuri darbojas arī ārpus Latvijas robežām vai plāno paplašināt savu biznesu.

 

Kā mērķauditoriju TNS piedāvā izvēlēties kā Latvijas iedzīvotājus, tā arī biznesa vides pārstāvjus, pirms tam īpaši izrunājot ar pasūtītāju primāro mērķa grupu un citas klientam svarīgas nianses.

 

Metodes priekšrocības un trūkumi

 

Trūkumi

Metode neatklāj patiesi dziļas domas un emocijas, kas būtu nepieciešamas pētot lielas reklāmas kampaņas ar vairākiem mediju kanāliem, un atklāti neatbild uz jautājumiem vai kampaņa vai konkrētais reklāmas materiāls ir bijis efektīvs – rīks parāda tikai būtiskākus virzienus un galvenās reklāmas virzītājus un barjeras. Emocionālās patērētāju vajadzības netiek izzinātas šajā nelielajā mērījumā. Padziļinātam mērījumam ir nepieciešama TNS AdEval™ metode, t.sk. mērījums kopā ar NeedScope™ metodi (par šīm metodēm ir iespējams iepazīties citā elektroniskā vēstneša rakstā).

 

Priekšrocības

■ metode ir patiesi reaktīva – rezultātus grafiskā TNS MS PowerPoint formātā ir iespējams saņemt jau pēc 1,5 nedēļas no mērījuma apstiprināšanas brīža;
■ iedzīvotāju mērījums ir reprezentatīvs ģenerālai kopai;
■ izmaksas ir pieņemamas arī uzņēmumiem ar nelielu pētījumu budžetu;
■ klientam ir iespēja aptaujai pievienot papildus opcijas, piemēram, jautājumus par īpaši aktuālām tēmām vai notestēt nevis 1, bet 2-5 reklāmas materiālus;
■ tāpat kā jebkurā pētījumā mēs dalāmies ar savu starptautisko pieredzi un sniedzam klientam profesionālu atbalstu, sagatavojot TNS rekomendācijas, kas ir orientētas uz klienta biznesa precīzo izaugsmi.

 

TNS vienmēr strādā pēc augstākās kvalitātes principiem, tāpēc, pielāgojoties mūsdienu ātrajam un mainīgajam Latvijas un pasaules tirgum, mēs vienmēr saglabājam mūsu biznesa galvenās vērtības – precizitāti, dziļu pētījumu būtības izpratni un augstu kvalitāti.

 

Par šo metodi un citu papildus informāciju lūdzu rakstīt man, Olgai, uz zemāk norādīto kontaktinformāciju!

 

Olga Baigozina

Klientu atbalsta vadītāja
Patērētāju uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e olga.baigozina@tns.lv


© 2024 TNS Latvia | Autortiesības