TNS atbalsta reklāmas festivālus Golden Hammer un Adwards
19.06.2012. Jau vairāk nekā desmit gadus TNS atbalsta nozīmīgus notikumus reklāmas un mediju industrijā. Šogad, līdzīgi kā iepriekš, TNS vārds bija atrodams radošās izcilības festivāla Adwards un starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer atbalstītāju vidū. Kā gaidīta tradīcija ir izvērtusies TNS speciālbalvas pasniegšana tām mārketinga komunikāciju kampaņām, kuras visveiksmīgāk, efektīvāk un radošāk ir spējušas izmantot dažādus mediju kanālus.
Golden Hammer
No 7. līdz 8. jūnijam Jūrmalā un Rīgā norisinājās 13. starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer, kura semināru dienas atbalstītājs bijām mēs - pētījumu aģentūra TNS. Kā jau minēts iepriekš, TNS pasniedza speciālbalvu. Šogad TNS speciālbalvu saņēma ukraiņu reklāmas aģentūra Tabasco/ Full Contact Communicatiovs/ Prodigi par Lyks čipsu kampaņu "The Most Football Chips". Reklāmas kampaņā veiksmīgi kombinēti dažādi mediju veidi un kreatīvi pausta reklamās ideja, kas uzņēmumam nodrošinājusi lieliskus rezultātus. Zemāk varat aplūkot attēlu no kampaņas pieteikuma:
Ar reklāmas festivāla Golden Hammer apbalvoto darbu sarakstu varat iepazīties šeit - www.hammer.lv
TNS sveic visus Golden Hammer un Adwards apbalvojumu ieguvējus!
Lai arī turpmāk izdodas realizēt radošas, veiksmīgas un efektīvas
reklāmas idejas un mārketinga komunikāciju kampaņas!
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja t 67 096 300 e laura.vendele@tns.lv
|