Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
IT korporatīvā reputācija
Zīmola autentiskums
Pārtikas patēriņš


Personāla pētījumi
Darba devēji


Mediju pētījumi
Reklāmas tirgus Baltijā
Reklāmas tirgus Latvijā
Datu integrēšana
Radio Online Diary


Sociālie pētījumi
Ārkārtas gadījumi
Sabiedrības novecošanās


Tehnoloģijas & risinājumi
Telefonintervijas


Arhīvs


www.tns.lv


Īsumā par visu

 

Informāciju tehnoloģiju nozares iespējas un izaicinājumi Latvijā

TNS korporatīvās reputācijas pētījums informāciju tehnoloģiju nozarē 2011.gadā atklāj IT nozari kā prestižu nozari Latvijā ar augstu korporatīvo reputāciju, kas atbilst augstākiem Eiropas IT nozares rādītājiem. Kādas ir IT nozares iespējas un izaicinājumi Latvijā?

Kā panākt stabilu ilgtermiņa izaugsmi?

Jebkura uzņēmuma stabilas ilgtermiņa izaugsmes pamatā ir divi būtiski faktori, kurus bieži vērtējam atsevišķi - esošo klientu pieredzes vadība un jaunu klientu piesaiste. Analizējot gan zīmola solījumu, gan uzņēmuma reālo sniegumu, uzņēmums iegūst visefektīvāko kombināciju ilgtermiņa attīstībai.

Kādas vērtības ietekmē pārtikas patēriņu?

Ēdiena baudīšana mūsdienās ir viena no patīkamākajām lietām, taču ar pārtiku ir saistīti arī dažādi strīdīgi jautājumi. Ēdiens ir mūsu primārā nepieciešamība un ar to saistītie jautājumi mums vienmēr ir bijuši ļoti svarīgi. Patēriņa ieradumu pētījuma TNS AtlasTM ietvaros tika noskaidrots, kādas vērtības ietekmē Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu.

Strādājošie Latvijā par pievilcīgākiem darba devējiem uzskata drošus, stabilus un savā nozarē veiksmīgus uzņēmumus

Kādas ir strādājošo un topošo speciālistu – studentu ekspektācijas attiecībā uz darba devējiem? Kādi ir darba devēju izvēles kritēriji? Kuri uzņēmumi ir pievilcīgākie darba devēji Latvijā? Šos un citus aspektus atklāj TNS veiktais Pievilcīgāko darba devēju tēla pētījums.

Baltijas mediju reklāmas tirgus 2011. gadā pieaudzis par 6%

Kā 2011.gadā ir attīstījies Baltijas mediju reklāmas tirgus? TNS veiktais pētījums liecina, ka straujākais reklāmas tirgus pieaugums bija novērojams Igaunijā, kā arī turpinās tendence, ka lielākie Baltijas reklāmdevēji ir mobilo sakaru operatori. Plāšāks Baltijas mediju reklāmas tirgus apskats rakstā!

Reklāmu skaits un lielākie reklāmdevēji 2011. gadā

Kā 2011.gada laikā ir mainījies reklāmu skaits Latvijas medijos? Kuri ir bijuši lielākie reklāmdevēji Latvijā pēc medijos izvietoto reklāmu skaita? Šajā rakstā būs iespēja uzzināt, kuri ir lielākie reklāmdevēji dažādos mediju veidos.

Data Fusion – padziļinātas datu analīzes iespējas

Marta sākumā Skotijas pilsētā Edinburgā norisinājās ikgadējā Kantar Global Custom Media Network konference. Tajā aplūkoja arī tēmu par Data Fusion, kas ir dažādu pētījumu datu integrēšana vienotā datubāzē. Vienkāršāk runājot, tiek veikti saturiski dažādi pētījumi, kuru rezultāti pēc tam tiek apvienoti. Kādas vēl ir datu integrēšanas iespējas?

Radio tiešsaistes dienasgrāmata - jaunums radio auditorijas pētījumos pasaulē!

Attīstot un pilnveidojot radio auditorijas mērījumu metodoloģijas Kantar drīzumā pabeigs darbu pie Online Diary jeb radio tiešsaistes dienasgrāmatas izstrādes. Tā ir alternatīva papīra dienasgrāmatām un sniedz iespēju izvēlēties – atzīmēt radio klausīšanās paradumus papīra vai tiešsaistes formā.

Baltieši ievērojami informētāki par Eiropas glābšanas dienesta numuru 112 nekā eiropieši kopumā

Laika relatīvā vērtība mūsu drošības jautājumos ir viens no iemesliem, kādēļ izveidots Eiropas glābšanas dienesta numurs 112. TNS pētījuma rezultāti liecina, ka vairākums Baltijas valstu pilsoņu ārkārtas situācijā zvanītu tieši uz šo numuru.

Kad cilvēks no „jauna cilvēka” kļūst par „vecu” jeb kāda ir iedzīvotāju attieksme pret sabiedrības novecošanos

Mūsdienās cilvēku iespējamā bioloģiskā vecuma robeža ir vairākkārtīgi pieaugusi. Tas mainījis arī kopējo iedzīvotāju demogrāfisko situāciju un paaudžu savstarpējās attiecības. Sabiedrība kopumā kļūst aizvien vecāka. Kāds ir vecums, kad cilvēku vairs neuzskata par "jaunu"? Kā Latvijā tiek uztverti gados vecāki cilvēki?

Telefoninterviju datu ieguves standarti

Iepriekšējos elektroniskā vēstneša Tavs Neredzamais Sabiedrotais numuros iepazīstināju ar to, kādus kvalitātes standartus TNS ievēro, veicot aptaujas internetā un iedzīvotāju dzīvesvietās. Šoreiz par telefoninterviju svarīgākajiem kvalitātes kritērijiem.


© 2024 TNS Latvia | Autortiesības