Web-lapu uztveres tests - paskaties uz savu mājas lapu ar klienta acīm!
15.09.2011. Mūsdienu pasaulē arvien svarīgāka loma ir
atvēlēta apkalpošanas, pakalpojumu, darījumu un līgumu noslēgšanas ātrumam.
Laiks ir nauda. Laika taupīšanu vienmēr vērtē pozitīvi un abpusēji izdevīgi
visās nozarēs, un tas ir pats par sevi saprotams - pasūtītājs ātrāk saņem
vajadzīgo pakalpojumu vai informāciju, pakalpojuma sniedzējs – ātrāk sasniedz
peļņas pieaugumu.
Galvenie nosacījumi tik rentablam, savlaicīgam un korektam darījumam ir
pakalpojuma vai informācijas pieejamība, izpratne par to, un informācijas
saņemšanas vai darījuma veikšanas vieglums. Neapšaubāmi, par visātrāko, ērtāko
un turklāt arī plašāko informācijas iegūšanas kanālu var uzskatīt internetu.
Pateicoties uzņēmumu patērētājiem sniegtajai iespējai saņemt pakalpojumu vai
atrast steidzami nepieciešamu informāciju internetā, tirgus pētījumu jomā ir
aktuāla padziļināta interneta lietotāju web-lapu uztveres izpēte. Šī izpēte
attiecas uz tādiem interneta resursiem, kuros potenciālie vai esošie klienti var
gan iegūt svarīgu informāciju turpmākai sadarbībai, gan saņemt pakalpojumu vai
slēgt līgumu, kas savukārt var sekmēt ātrāku darījumu veikšanu un uzņēmumu
apgrozījuma pieaugumu.
TNS Latvia jau vairākus gadus veiksmīgi veic
padziļinātu zemapziņas procesu izpēti dažādu patērētāju grupu vidū, kas palīdz
saprast dažādo biznesa aspektu izpratni un uztveri. Lai novērtētu web-lapas kā
biznesa instrumentu, mēs pielietojam īpašu analītisko pieeju tieši web-lapu
uztveres testēšanai patērētāju vidū. Šī kvalitatīvā pētījuma rezultātā mēs
piedāvājam mūsu klientiem ne tikai vispārējas rekomendācijas web-lapas
funkcionālajai izstrādei un tās nepieciešamajiem uzlabojumiem, bet arī iespēju
dziļāk izprast lapas lietotāju emocionālo novērtējumu, izzināt viņu reakciju un
iegūt spilgtus citātus, kas palīdz no jauna paskatīties uz Jūsu peļņas avotu ar
„parasto lietotāju” un potenciālo klientu acīm.
Turklāt mūsu klientiem ir unikāla iespēja pētījuma gaitā personīgi atrasties
blakus respondentam, sekot līdzi respondenta domāšanas gājienam, reakcijām un
pat acu skatienam interneta resursa izmantošanas procesā. Izpētes rezultātā Jūs
varēsiet atrisināt visas nepilnības Jūsu web-lapā un nonākt pie savstarpējas
saprašanās ar Jūsu klientiem, kas neapšaubāmi atvieglos dzīvi patērētājiem un
sekmēs Jūsu biznesa attīstību un peļņas iegūšanu!
Ja vēlaties saņemt sīkāku informāciju par web-lapu uztveres testēšanu,
lūdzu, sazinieties ar mums!
Olga Baigozina
TNS Latvia klientu atbalsta vadītāja Patērētāju uzvedības pētījumu
eksperte t 67 096 300 e olga.baigozina@tns.lv
|