Īsumā par visu


TNS Latvijā
   Ģimenei draudzīgs uzņēmums
   Atvērto durvju diena


Mārketinga pētījumi
   Stratēģijas izaicinājumi
   Attieksmes segmentācija
   Videi draudzīgs iepakojums


Personāla pētījumi
   Izpratne par koučingu


Mediju pētījumi
   Ieradumi digitālajā vidē
   Reklāmu reģistrs


Sociālie pētījumi
   Politisko tēmu apspriešana


Tehnoloģijas & risinājumi
   Aptaujas internetā
   Web lapu uztvere


Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Web-lapu uztveres tests - paskaties uz savu mājas lapu ar klienta acīm!

 

15.09.2011. Mūsdienu pasaulē arvien svarīgāka loma ir atvēlēta apkalpošanas, pakalpojumu, darījumu un līgumu noslēgšanas ātrumam. Laiks ir nauda. Laika taupīšanu vienmēr vērtē pozitīvi un abpusēji izdevīgi visās nozarēs, un tas ir pats par sevi saprotams - pasūtītājs ātrāk saņem vajadzīgo pakalpojumu vai informāciju, pakalpojuma sniedzējs – ātrāk sasniedz peļņas pieaugumu.

 

Galvenie nosacījumi tik rentablam, savlaicīgam un korektam darījumam ir pakalpojuma vai informācijas pieejamība, izpratne par to, un informācijas saņemšanas vai darījuma veikšanas vieglums. Neapšaubāmi, par visātrāko, ērtāko un turklāt arī plašāko informācijas iegūšanas kanālu var uzskatīt internetu.

 

Pateicoties uzņēmumu patērētājiem sniegtajai iespējai saņemt pakalpojumu vai atrast steidzami nepieciešamu informāciju internetā, tirgus pētījumu jomā ir aktuāla padziļināta interneta lietotāju web-lapu uztveres izpēte. Šī izpēte attiecas uz tādiem interneta resursiem, kuros potenciālie vai esošie klienti var gan iegūt svarīgu informāciju turpmākai sadarbībai, gan saņemt pakalpojumu vai slēgt līgumu, kas savukārt var sekmēt ātrāku darījumu veikšanu un uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu.

 

TNS Latvia jau vairākus gadus veiksmīgi veic padziļinātu zemapziņas procesu izpēti dažādu patērētāju grupu vidū, kas palīdz saprast dažādo biznesa aspektu izpratni un uztveri. Lai novērtētu web-lapas kā biznesa instrumentu, mēs pielietojam īpašu analītisko pieeju tieši web-lapu uztveres testēšanai patērētāju vidū. Šī kvalitatīvā pētījuma rezultātā mēs piedāvājam mūsu klientiem ne tikai vispārējas rekomendācijas web-lapas funkcionālajai izstrādei un tās nepieciešamajiem uzlabojumiem, bet arī iespēju dziļāk izprast lapas lietotāju emocionālo novērtējumu, izzināt viņu reakciju un iegūt spilgtus citātus, kas palīdz no jauna paskatīties uz Jūsu peļņas avotu ar „parasto lietotāju” un potenciālo klientu acīm.

 

Turklāt mūsu klientiem ir unikāla iespēja pētījuma gaitā personīgi atrasties blakus respondentam, sekot līdzi respondenta domāšanas gājienam, reakcijām un pat acu skatienam interneta resursa izmantošanas procesā. Izpētes rezultātā Jūs varēsiet atrisināt visas nepilnības Jūsu web-lapā un nonākt pie savstarpējas saprašanās ar Jūsu klientiem, kas neapšaubāmi atvieglos dzīvi patērētājiem un sekmēs Jūsu biznesa attīstību un peļņas iegūšanu!

 

Ja vēlaties saņemt sīkāku informāciju par web-lapu uztveres testēšanu, lūdzu, sazinieties ar mums!

 

Olga Baigozina

TNS Latvia klientu atbalsta vadītāja
Patērētāju uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e olga.baigozina@tns.lv


© 2024 TNS Latvia | Autortiesības