Kāpēc karaliskās kāzas interesē visus?
16.06.2011. Aizvien dzīvojam laikā, kad patērētājs rūpīgi
seko līdzi saviem izdevumiem, iegādāto preču kvalitātei, tilpuma un cenas
attiecībai un daudzām citām lietām un niansēm, kas ražotājam un tirgotājam
neļauj snaust, liekot domāt un aizvien vairāk iedziļināties patērētāju rīcībā un
domu gājienā.
Vairumā gadījumu ātri noorganizēta atlaižu kampaņa uz patērētāju strādā
samērā labi. Tomēr tai ir īslaicīgs efekts un salīdzinoši neliels ieguvums, jo
pie nākamās izdevības pircējs visticamāk atkal izmantos atlaidi. Bet iespējams
šoreiz tā būs kāda cita konkurenta izdevīgais piedāvājums.
Lai patērētājs kādas kategorijas zīmolu cieši iemīļotu un vairumā
gadījumu iegādātos konkrētā zīmola produktu, zīmolam ir svarīgi apmierināt viņa
vajadzības. Izmantojot TNS Needscope™ vajadzību izpētes metodoloģiju ir
iespējams izzināt, apkopot un segmentēt sešos konkrētos segmentos sociālās,
funkcionālās un arī emocionālās vajadzības noteiktā preču kategorijā. Zinot
katra segmenta vajadzības un segmentu lielumus iespējams veikt aprēķinus un
saprast, ar kuriem segmentiem strādājot iespējams gūt vislielāko peļņu. Kā arī,
noskaidrojot vajadzības, produkta unikalitāti un ienesīguma rādītājus, var
veidot precīzu, efektīvu un konkrētā zīmola patērētājam tuvu un saprotamu
komunikāciju. Tādējādi panākot, ka patērētājs produktu kategoriju identificē jau
ar konkrētu zīmolu, kurš apmierina viņa vajadzības.
Vēlējos Jums atgādināt, ka salīdzinoši nesen, 29. aprīlī notika visai
vērienīgs un skaists pasākums, kam sekoja līdzi neviens vien pasaules
iedzīvotājs – karaliskās kāzas. Vai Jums nerodas jautājums - kāpēc šis
pasākums piesaistīja uzmanību miljoniem dažādu skatītāju, sākot ar rokeriem un
beidzot ar mājsaimniecēm, visā pasaulē? Jo mēs taču neviens tur nebijām
ielūgti, mēs nepiederam pie karaliskās ģimenes (vismaz lielākā daļa no mums) un
tomēr tik daudz vērotāju, ka ikviens režisors savai filmai tikai varētu sapņot
par tādu milzu auditoriju. Izmantojot TNS Needscope™ vajadzību izpētes
metodoloģiju vēlējāmies rast atbildi. Piedāvāju Jums vēlreiz atsaukt atmiņā
karaliskās kāzas, izmantojot šo prezentāciju, kurā karalisko kāzu fenomens
skaidrots ar TNS vajadzību izpētes metodoloģijas Needscope™ palīdzību! https://prezi.com/secure/27f56c3b2d1983f6672989d3f11685ff36497c49/
Ja neizdodas atvērt iepriekš norādīto linku, iespējams lejupielādēt ZIP failu
un tad to noskatīties šeit:
http://globalintranet.tns-global.com/ouroffer/bc/NeedScope/Tagged
Documents/Royal Wedding.zip

Tiem, kas uzreiz grib uzzināt atbildi - droši vien tāpēc, ka mēs katrs tur
saskatījām kaut ko sev tuvu un interesantu - noslēpumā turēto kleitu, „īstos”
prinčus, tradīcijas, antīkos auto, mīlestību, kopības sajūtu vai vēl daudz ko
citu.
Sigita Kalnakārkle
TNS Latvia klientu vadītāja Patērētāju uzvedības pētījumu
eksperte t 67 096 300 e sigita.kalnakarkle@tns.lv
|