Paralēlā darbība
18.04.2011. Šis pavasaris un jo īpaši marts bija piepildīts
ar dažādiem notikumiem un iniciatīvām, kuros piedalījāmies arī mēs - TNS
Latvia. Martā norisinājās jau piektais Latvian Art Directors
Club rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, tāpat arī kampaņa
Uzslavē labu servisu! un Ilgtspējas indeksa projekts. Vēlos
dalīties arī ar Jums nelielā ieskatā šajos notikumos!
Marts - laba servisa mēnesis!
Jau septīto gadu pēc kārtas martā norisinājās kampaņa “Uzslavē labu
servisu!”, kuras laikā visa sabiedrība varēja novērtēt labu klientu apkalpošanu
un uzslavēt uzņēmumus un to darbiniekus. Šogad kampaņā iesaistījās arī tirgus,
sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia. Papildus sabiedrības
vērtējumiem notika uzņēmumu kvalitatīvā vērtēšana - TNS Latvia speciāli
apmācīti slepenie pircēji apmeklēja uzņēmumus, kas piedalījās kampaņā, un
profesionāli vērtēja to sniegto servisu.
Šogad laba servisa kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot
gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā. Kampaņa izpelnījās īpaši lielu
uzmanību no sabiedrības puses, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu
apkalpošanu. Uzslavētāko uzņēmumu vidū ir - Statoil, Stenders un EuroAptieka,
AVON Cosmetics, Danske Bank un Noreda Bank, BTA, Tele2, Balticom, Hotel Jūrmala
SPA, Jēkaba aģentūra, Banku augstskola, Nordisk, Manaslecas.lv, Papīrfabrikas
Līgatne makulatūras savākšanas punkts, RIBS&ROCK un ZeDonats, Norde, Premium
Medical, DPD Latvia, airBaltic, Starptautiskā lidosta Rīga, Olimpiskais sporta
centrs un Cinamon, TSC un G4S.
Pavasaris - arī laiks, kad norisinājās Ilgtspējas indekss!
Šogad TNS Latvia ir iesaistījusies vēl kādā nozīmīgā iniciatīvā -
Ilgtspējas indeksā. Ilgtspējas indekss veidots, balstoties uz
starptautiski atzītu metodoloģiju, un ļauj izvērtēt uzņēmumu darbību piecās
jomās – uzņēmuma stratēģija, darba vide, tirgus attiecības, ietekme uz vidi un
sabiedrība. Piedaloties „Ilgtspējas indeksā” uzņēmumiem ir iespēja saņemt
neatkarīgu novērtējumu to darbībai, kā arī priekšlikumus vēlamajiem
uzlabojumiem, lai uzņēmumi uzrādītu arvien labāku rezultātu turpmākajos gados.
Vienlaikus Ilgtspējas indekss sabiedrībai, valsts un nevalstiskajām
organizācijām sniedz objektīvus kritērijus, lai atbalstītu tādus uzņēmumus, kas
palīdz stiprināt Latvijas ekonomiku ilgtermiņā. Vairāk
par šo inicatīvu varat izlasīt šeit!
Marts - arī radošā izcilības ADwards mēnesis!
Piektajā radošās izcilības festivālā ADwards TNS Latvia
atbalstīja kategoriju BEST USE OF MEDIA, kurā pasniedzām arī speciālbalvu. Tā kā
ADwards nolūks ir izcelt tieši ideju un radošo ieceri, tās oriģinalitāti,
tad pēc ilgām diskusijām TNS Latvia par oriģinālāko un labāko
mediju pielietojuma ideju atzina Clear Channel reklāmas
aktivitāti 36m2 brīvības, kuras autors ir
aģentūra Bill&Yard. Vēlreiz apsveicam darba autorus
un arī turpmāk vēlam radošas idejas un panākumus!
Lai darbīgs un pozitīviem izaicinājumiem bagāts pavasaris!
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja t 67 096 300 e
laura.vendele@tns.lv
|