Nekas nav pastāvīgs – pastāvīgas ir tikai pārmaiņas
18.04.2011. Ir mainījusies arī patērētāju pasaule.
Trīsdesmit gadus atpakaļ, kad tika izstrādāti pirmie pārdošanas apjomu
prognozēšanas rīki, dominēja traicionālie plašsaziņas līdzekļi, un patērētāju
konkrēta produkta vai preces izvēle pamatā balstījās uz tiem. Tā vēl bija
pasaule bez interneta un, mūsdienās jau tik ļoti ierastām, digitālajām ierīcēm.
Bija mazāk iepirkšanās kanālu, avotu un mazāk preču kategoriju.

Šodien!
Šodien
patērētāju pasaulē valda daudz plašāks un lielāks produktu, preču klāsts.
Radušies
jauni un pieejami daudz vairāk iepirkšanās kanālu.
Mainījušies
plašsaziņas līdzekļu veidi, pieejamība un izplatība.
Patērētājiem
pieejama plašāka informācija un ieteikumi.
Mārketinga vides, kā arī iepirkšanās un patērētāju vides pārmaiņas izaicina
meklēt jaunus risinājumus. Tai pat laikā arī tādi mārketinga efektivitātes un
atdeves novērtēšanas izaicinājumi, kā produktu klāsta optimizācijas
nepieciešamība un precīzāks kanibalizācijas daļas (īpatsvara) novērtējums (bez
jau līdz šim aktuālām precīzām tirgus prognozēm), veicina jaunu rīku un
pētnieciskās pieejas nepieciešamību.
Šobrīd vēlos Jūs iepazīstināt ar jauno pētniecisko risinājumu - Launch
eValuate, kas ir unikāls pārdošanas apjomu
prognozēšanas rīks, kuru šobrīd izmanto jau vairākas pasaules vadošās kompānijas
ātrās aprites preču segmentā (FMCG).

Ar Launch eValuate pētījuma rezultāts ir viegli
uztverams un pārskatāms – prognozes un detalizēts rīcības scenārijs, kā uzlabot
jauno produktu vai esošā klāsta papildinājumu.
Mēs, TNS, sniedzam
atbildes uz tādiem Jums svarīgiem jautājumiem
kā
optimizēt produktu ieviešanu tirgū (product launch);
kā
noteikt pārdošanas apjomus un kādu veiksmi naudas izteiksmē nesīs viena vai otra
produkta ieviešana tirgū.
Pētnieciskā metode, pieeja un
risinājums var tikt izmantots jebkurai iepakoto preču
kategorijai - kā jauna produkta palaišanai tirgū (new
product launches), tā arī esošā klāsta papildināšanai (line
extensions) un atkārtotai produkta palaišanai tirgū
(re-launches).
Vai ieinteresēja? Tad sazinieties ar mums, un mēs to atklāsim arī Jums!
Anna Jankevica
TNS Latvia klientu vadītāja FMCG
sektora pētījumu eksperte t 67 096 300 e anna.jankevica@tns.lv
|