Kā ar mūsdienu tehnoloģiju palīdzību vēl dziļāk ienirt patērētāju
prātos?
18.04.2011. Vai jūs kādreiz esat aizdomājušies par to, kā
tieši internetā tiešsaistes režīmā varētu notikt fokusa grupa? Kā dažādi
patērētāji sanāktu kopā un atklātu savus varbūt pat slēptākos motīvus kāda
produkta lietošanai? Un kā internetā varētu pielietot projektīvās vai
etnogrāfiskās kvalitatīvo pētījumu metodes? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem
ir TNS jaunais piedāvājums kvalitatīvo pētījumu veikšanai ar digitālo
tehnoloģiju palīdzību – TNS Incubator. Jau pats nosaukums vien liecina par to,
ka ar šīs metodes palīdzību tiek „audzētas” jaunas idejas produktu attīstībai un
virzīšanai tirgū.
Ieskats TNS Incubator metodēs
Vai jūs zinājāt, ka vidēji 3 no 4 patērētājiem online pasaulē spēj labāk
paust savas izjūtas nekā reālajā pasaulē? Tādi ir mūsdienu patērētāji un tāpēc
mums kā pētniekiem ir jātur roka uz pulsa un jāspēj piedāvāt patērētājiem
atbilstošas un, galvenais, viņu uztverei pieņemamas metodes, kā izzināt jeb
„ienirt dziļāk” viņu prātos.
TNS Latvia kvalitatīvo pētījumu metožu klāstam ir pievienojušās četras jaunas
Incubator digitālās izpētes metodes, ar kuru palīdzību iegūt padziļinātu
informāciju par patērētāju uzvedību, zīmolu uztveres un lietošanas ieradumiem,
dzīvesstilu, motivāciju, vajadzībām, vērtībām utt. Sniegšu jums nelielu ieskatu
katrā no metodēm.

Jaunās digitālās pētījumu metodes, protams, ir aizraujošas, tomēr arī
klasiskās fokusa grupu diskusijas un padziļinātās intervijas joprojām ir
aktuālas un nepieciešamas noteiktu patērētāju grupu izpētei. To, kura metode ir
jūsu uzņēmumam pati piemērotākā, palīdzēs izvēlēties mūsu pieredzējušie
kvalitatīvo pētījumu eksperti.
Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu individuālo piedāvājumu!
Ilva Pudule
TNS Latvia lielo klientu
direktore Mārketinga komunikāciju eksperte t 67 096 300 e
ilva.pudule@tns.lv
|