Insightment™ - jauna metode patērētāju vajadzību izpētē
07.09.2010. Zīmolu „veiksmes stāstus” var izskaidrot ar
patērētāju patieso vajadzību apmierināšanu, tāpēc veiksmīgu ideju ātrākas
atrašanas noslēpums ir zināt, kur tās meklēt. Patiesa patērētāju vajadzību
izpratne, nodrošina veiksmīgu komunikāciju ar patērētāju, kā arī iedvesmo idejām
par jauniem produktiem un pakalpojumiem.
Uzņēmumu vajadzības
Pašreizējā ekonomiskajā situācijā, kad ir svarīgi veikt pārdomātus
ieguldījumus, lai saņemtu maksimālu atdevi, uzņēmumiem arvien vairāk jādomā par
īpaši efektīvu un precīzu patērētāju uzvedības un vajadzību izpēti. Lai atklātu
un izprastu patērētāju vajadzības, ir jāizprot viņu domu gaita un rīcība. Šim
nolūkam TNS, papildus esošajām metodēm, ir izstrādājis un attīstījis
jaunu, inovatīvu risinājumu patērētāju vajadzību izpētē -
Insightment™.
TNS risinājums - Insightment™
Insightment™ ir TNS patentēta metode, ar kuras palīdzību, tiek
iegūta padziļināta patērētāju vajadzību, uzvedības un slēpto šaubu izpratne
attiecībā uz konkrētu zīmolu, produktu grupu.
Kādi ir ieguvumi?
Insightment™
ietver gan patērētāja vajadzību un vēlmju, gan patērētāju slēpto šaubu
izpratni un uzņēmums var viegli saprast, kādā veidā komunicēt
ar sava produkta/ pakalpojuma patērētāju, attīstot un
uzlabojot komunikācijas stratēģiju.
Izmantojot
dažādas radošās tehnikas, tiek radītas jaunas idejas produkta
attīstībai, kas var būt kā pamats jaunu konceptu
radīšanai.
Jūsu uzņēmuma zīmolu „veiksmes stāsts” balstās patērētāju vajadzību
izpratnē, un Insightment™ var palīdzēt tās atklāt!
Ingrīda Libora
TNS Latvia klientu vadītāja Sabiedrības uzvedības pētījumu
eksperte t 67 096 300 e ingrida.libora@tns.lv
|