Kā pozitīvās izmaiņas iedzīvotāju noskaņojumā ietekmē uzņēmumu
reputāciju?
07.09.2010. Latvija iedzīvotāju noskaņojums 2010.gada laikā
ir kļuvis pozitīvāks – pieaug iedzīvotāju apmierinātība ar dzīvi kopumā,
iedzīvotāji optimistiskāk vērtē gan mājsaimniecības finansiālo stāvokli, gan
Latvijas ekonomisko situāciju, kā arī nākotnē raugās optimistiskāk. Par to
liecina jaunākie TNS visā ES pēc Eiropas
Komisijas pasūtījuma veiktā Eirobarametra
pētījuma rezultāti. Šajā situācijā aktualizējas jautājumi saistīti ar
uzņēmumu korporatīvo reputāciju.
Kā iedzīvotāju noskaņojuma izmaiņas ir mainījušas uzņēmumu reputācijas
vērtējumu?
Vai
ir atgriezusies uzticamība bankām?
Kā
aktīvā zīmolu un patērētāju komunikācija telekomunikāciju nozarē ir ietekmējusi
esošo un potenciālo klientu attieksmi pret telekomunikāciju kompānijām? Kāda ir
zīmolu pievilcība?
Kā
izmaiņas apdrošināšanas nozarē ir ietekmējušas esošo un potenciālo klientu
attieksmi?
TNS Latvia arī šogad veiks padziļinātu korporatīvās
reputācijas vadības pētījumu banku, apdrošināšanas, informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju nozarēs, kurš tiks papildināts arī ar korporatīvās
reputācijas vadības izpēti informāciju tehnoloģiju
nozarē. TNS Latvia Korporatīvās reputācijas pētījums
ietver gan nozares kopējo analīzi, gan uzņēmumu individuālo korporatīvās
reputācijas mērījumu un analīzi.
Korporatīvās reputācijas vadības izpēte un analīze sniedz Jūsu uzņēmumam
iespēju iegūt kompleksu korporatīvās reputācijas
vērtējumu un pilnveidot savu korporatīvās reputācijas vadības
stratēģiju:
Kuri
faktori ir primāri jāuzlabo?
Kā
veidot zīmola komunikāciju?
Kuras
mērķa grupas ir vājie posmi un kuras veicina pozitīvu korporatīvo
reputāciju?
TNS Latvia korporatīvās reputācijas atkārtots pētījums tiks veikts
2010.gada oktobrī un novembrī, izmantojot TNS TRI*M™ Corporate
Reputation metodoloģiju uzņēmumu darbībā iesaistīto pušu izpētei.
korporatīvās reputācijas vadības izpētes un analīzes
rīki:

2009.gada TNS Latvia korporatīvās reputācijas pētījuma
galvenie rezultāti pieejami elektroniskā vēstneša Tavs
Neredzamais Sabiedrotais 24.numurā.
TNS Latvia korporatīvās reputācijas pētījums satur arī nozaru
pārstāvju individuālos reputācijas mērījumus.
Par pētījuma individuālo rezultātu iegādi un detalizētu korporatīvās
reputācijas analīzi sazinieties ar mums!
Inta Priedola
TNS Latvia vecākā klientu vadītāja Reputācijas izpētes eksperte t
67 096 300 e inta.priedola@tns.lv
|