Klientu pieredzes pārvaldības nākotne Kā veidot
noturīgas attiecības ar klientiem ilgtermiņā?
12.07.2010. Klientu attiecību vadībā arvien nozīmīgāku lomu
ieņem attiecību ciešums emocionālā līmenī – cik liela ir klientu uzticība
Jūsu uzņēmumam?
Attiecības ar klientu, kas balstītas uz uzticību, ir pielīdzināmas
ciešai draudzībai un ir raksturīgas noturīgajiem klientiem – lojāliem,
pastāvīgajiem un peļņu nesošiem klientiem. Savukārt mīlestība attiecībās
ar klientu ir pielīdzināma aizrautībai - kaislībai, kas biznesā
nodrošina panākumus. Tikai daļai no noturīgajiem klientiem emocionālā
piesaistība kompānijai un tās pakalpojumiem/produktiem ir augstākā līmeni
(klienti uzticas tai ar aizrautību). To var nosaukt par „fanu zonu”-
kompānijas klienti, kas nosaka panākumu virsotni.
Kā pārvērst savus klientus par faniem?
Lai novērtētu savu klientu emocionālo attiecību ciešumu, TRI*M™ klientu
noturības metodoloģija piedāvā pievienot esošajiem TRI*M™ klientu
noturības indeksa 4 jautājumiem īpaši izstrādātus „uzticības” un „aizrautības”
jautājumus.

Pievienojot savos klientu noturības pētījumos emocionālo attiecību ciešuma
mērījumu TRUSTPlus, iegūsiet inovatīvu
pieeju klientu noturības mērījumos, kas ļaus Jums precīzāk izstrādāt
klientu attiecību vadības stratēģiju un būt atšķirīgiem no konkurentiem.

TRUSTPlus sniedz padziļinātu klientu noturības analīzi,
kas ļauj novērtēt:
Cik
spēcīga ir klientu attiecību vadība? Cik lielā mērā tā ir balstīta uz
uzticīgajiem klientiem? Cik lielā mērā klientu noturība ir
spēcīga ilgtermiņā? Cik liela ir kompānijas „fanu zona”? Kādas ir
iespējas atšķirties no konkurentiem?
TRUSTPlus analīze piemērojama uzņēmumiem ar dažādu pieredzi
klientu attiecību vadībā – gan uzņēmumiem ar mazāku pieredzi, gan uzņēmumiem
ar ilggadīgu un veiksmīgu pieredzi klientu attiecību vadībā.

Uz uzticību balstīta klientu attiecību vadība veicina biznesa panākumus
Noskaidrojiet, cik emocionāli ciešas ir jūsu un klientu
attiecības – cik augsta ir klientu uzticība un vai jūsu klienti ir jūsu
biznesa virzītājspēks ilgtermiņā, un balstiet savu klientu attiecību
vadību uz klientu uzticību un aizrautību.
Inta Priedola
TNS Latvia vecākā klientu vadītāja Biznesa vides izpētes
eksperte t 67 096 300 e inta.priedola@tns.lv
|