Īsumā par visu


Pētījumu industrija
   2007.gads pētījumu nozarē


Mediju pētījumi
   Reklāmas tirgus
   Mediju patērētājs
   Iepirkšanās internetā


Mārketinga pētījumi
   TNS Auto konference
   Reklāma lielveikalos
   Tūrisma nozares attīstība
   Uzņēmējdarbības vide Latvijā


Sociālie pētījumi
   Dzīves kvalitāte
   Jāņu svinēšana


Tehnoloģijas & risinājumi
   Noslēpumainais klients


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Latvijas mediju reklāmas tirgus 2008.gada pirmajos četros mēnešos 

 

06.2008. Lai arī gads jau tuvojas savam vidus punktam, atskatīsimies, kā ir veicies Latvijas mediju reklāmas tirgum šā gada pirmajos četros mēnešos, salīdzinot ar tādu pat periodu pirms gada un vērtējot to pēc reklāmas minūtēm un kvadrātcentimetriem, kā arī pēc reklāmu skaita.

 

2008.gada pirmajos 4 mēnešos bijušas 424 680 TV reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada tādu pat periodu, ir par 27 % vairāk (2007.g. – 335 547 reklāmas). Savukārt presē 2008.gadā bija 47 377 reklāmas gadījumi, kas, salīdzinot ar 2007. gadu, ir par 19 % mazāk (2007.g. – 58 211 reklāmas). Arī radio reklāmu skaits šogad bija lielāks nekā 2007.gadā – attiecīgi 2008.gada četros mēnešos tās bija 171 622 reklāmas, bet 2007. gadā – 152 243 reklāmas.

 

Televīzijā reklāmas apjoms pieaudzis līdz 169 278 minūtēm, kas ir par 26 % vairāk nekā 2007. gadā, kad reklāmas apjoms bija 134 308 minūtes. Jāpiezīmē, ka pērn TV tika mērīti 9 TV kanāli, savukārt šogad tie ir jau 11 TV kanāli, tāpēc vērojama samērā liela izaugsme. Presē reklāmas apjoms sasniedzis 7,92 miljonus cm2 apjomu, kas ir par 6 % mazāk, jo 2007.gadā bija 8,43 miljoni cm2. Savukārt radio reklāmas apjoms šogad sasniedz 76 141 minūti, kas ir par 11 % vairāk nekā 2007.gadā, kad radio reklāma bija 68 391 minūte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pētījumā iekļauto mediju izlase 2007. un 2008. gada janvārī - aprīlī

 

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, B&B Biznes & Stiļ, B&B Vistavka, Bizness & Baltija, Čas, DB Eksperti, DB Gazele, DB Sievietes Faktors, DB Tavs nams 2006/1, DB Veiksmīgs un vesels, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV Programma, Vesti, Vesti Segodņa

 

Žurnāli

SestDiena, 36,6°C, Apelsīns, Arhitektura i Dizain Baltii, Auto Bild Latvija, A-Zet, B&B Ņedvižimostj, B&B Pulss, Biznes & LV, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Digital Times, Doctus, Eva & Adam, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, Joy, Kapitāls, Kas Jauns; Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Architektura, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit LV, Lilita, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa The World in ... , Next, Objekts, Otkrito, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, TV izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, Vip Lounge LAT, ŽZL

 

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

 

Radio stacijas

Radio SWH, Radio SWH+, SWH Rock, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, Star FM, Radio Skonto, Mix FM, PikFM, Fit FM, EHR, Krievijas hiti

 

Inese Vēvere

TNS Latvia Adex projekta vadītāja
Reklāmas nozares pētījumu eksperte
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv



© 2024 TNS Latvia | Autortiesības