5.decembrī notika TNS Latvia gada konference VIENS + VIENS = TRĪS
jeb kā rast pievienoto vērtību mārketingā un reklāmā?
12.2007. 2007.gada 5.decembrī notika mediju, tirgus un
sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia organizētā gada
konference mediju, reklāmas un mārketinga speciālistiem VIENS +
VIENS= TRĪS
jeb kā rast pievienoto vērtību mārketingā un reklāmā?
Mēs labprāt dalāmies savās zināšanās un pieredzē, tādēļ esam ļoti gandarīti
par ieinteresētību un plašo atsaucību. Konferenci apmeklēja 160 mediju, reklāmas
un mārketinga speciālisti no mediju un reklāmas aģentūrām, kā arī no finanšu,
apdrošināšanas, telekomunikāciju, pārtikas rūpniecības, mazumtirdzniecības, auto
tirdzniecības, mediju un citu nozaru uzņēmumiem.
Inta Priedola, TNS Latvia vecākā projektu vadītāja, atklāja virkni atbilžu uz
aktuāliem jautājumiem par to, kā dzīvo un ko domā cilvēki
Latvijā . Secinot, ka cilvēki Latvijā jūtas laimīgi, arī
nākotnē veras optimistiski. Nākotnē iedzīvotāji vēlētos, lai tiktu vairāk
risinātās ar izglītību, noziedzības līmeņa palielināšanos un pieaugošās dzīves
dārdzību saistītās problēmas. Veiksmīgas dzīves pamatnosacījumi cilvēkiem ir
labs darbs un veiksmīgas attiecības ģimenē.
Kāds ir mūsdienu patērētājs? Kā atrast īstos patērētājus un uzrunāt
viņus īstajos vārdos? Tās ir tēmas,
kuras konferencē prezentēja Diāna Grencmane, TNS Latvia vecākā
projektu direktore, un Signe Hokonena, TNS Latvia projektu vadītāja. Pētnieces
norāda, ka Patēriņa panelis piedāvā elegantu iespēju integrēti skatīt produktu
lietošanas ieradumus, attieksmi pret zīmoliem, mērķa grupas dzīves uztveri,
produkta/ zīmola attīstības iespējas un mediju izmantošanu. Savukārt
vērtību pētījums Semiometrie atklāj patērētāja dzīves uztveri caur vārdiem,
kas ļauj uzrunāt patērētāju ļoti tieši, it kā pieskaroties tā dvēselei.
Ar interesantu stāstu par projektīvajām metodēm uzstājās TNS
Latvia projektu vadītāja Aija Dementjeva, uzdodot intriģējošu jautājumu -
kas patiesībā sēž zem Ziemassvētku eglītes? Projektīvās metodes atraktīvā un
pētījuma dalībniekiem saistošā veidā palīdz padarīt jēgpilnas un pamanāmas
ikdienas spontānās reakcijas, nejaušās asociācijas un zīmola īpašības,
kuras cilvēki uztver pirmās, taču neuzskata par tik svarīgām, lai tās atklātu
vienkāršā stāstījumā. Un tieši tas mums ir vajadzīgs - tāpēc šīs spēlītes.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs, stāstot
par Latvijas mediju vidi pirms un pēc iestāšanās ES, uzdeva
jautājumu - vai mainoties valsts ekonomikai ir mainījusies arī mediju
vide? Un atbilde bija - viennozīmīgi, jā! Jo reklāma medijos ir tieši saistīta
ar valsts ekonomiku. Tieši tāpēc arī, līdzīgi kā ekonomikā, arī mediju vidē ir
sagaidāmi dažādi pārsteigumi.
Māra Tauriņa, TNS Latvia vecākā projektu direktore, atklāja iespējas, ko
sniedz patērētāja iesaistīšana produkta virzībā tirgū .
Iesaistot patērētāju produkta izvērtējumā, novērtējot un vadot patērētāja
pieredzi, tiek sekmēta atkārtotu pirkumu izdarīšana,
palielināta produkta tirgus daļa un pagarināts tā dzīves cikls.
Vai ir kāds uzņēmums, kas nesapņo par to, lai tā korporatīvais zīmols vai
produktu zīmoli būtu spēcīgi? Laikam jau - nē. TNS Latvia vecākā projektu
direktore Ilva Pudule konferences dalībniekiem atklāja zīmola analīzes
daudzpusīgās iespējas . Ilva Pudule secina, ka zīmola
snieguma analīze jāveic ar integrētu izpētes pieeju, kas aptver vairākas zīmola
šķautnes – zīmola spēku, tā apmierināmās vajadzības, tā lietotāju piesaistību un
nelietotāju atvērtību, tā nākotnes potenciālu un izpausmi reklāmās.
Aicinām plašāk iepazīties ar TNS Latvia gada konferences
lekcijām
VIENS + VIENS = TRĪS jeb
kā rast pievienoto vērtību mārketingā un reklāmā?
Ar
kādām domām dzīvo cilvēki Latvijā šodien? Inta Priedola, matemātikas
zinātņu maģistre, TNS Latvia vecākā projektu vadītāja
Ceļš
pie patērētāja... Diāna Grencmane, sociālo zinātņu maģistre,
TNS Latvia vecākā projektu direktore Signe Hokonena, sociālo zinātņu
maģistrante, TNS Latvia projektu vadītāja
Fakta
anatomija jeb kas patiesībā sēž zem Ziemassvētku eglītes? Aija
Dementjeva, sociālo zinātņu maģistre, TNS Latvia projektu vadītāja
Latvijas
mediju vide pirms un pēc iestāšanās ES Mārtiņš Traubergs, sociālo
zinātņu maģistrs, TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors
Patērētāja
iesaistīšana produkta virzībā tirgū Māra Tauriņa, sociālo zinātņu
maģistre, TNS Latvia vecākā projektu direktore
Zīmola
snieguma uzlabošanas izpēte ar Brand Performance Optimisation
(BPO) Ilva Pudule, sociālo zinātņu maģistre, TNS Latvia vecākā
projektu direktore
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja t 67 096 300 e laura.brica@tns.lv
|