Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Jaunumi TV pētījumos
   Ko lasa vadītāji?
   Radio klausīšanās reģionos
   Reklāmas tirgus


Mārketinga pētījumi
   Mobilie un intereses
   Nākotnes veidotāji


Sociālie pētījumi
   Diskriminācija Latvijā un ES
   Mājdzīvnieki
   Vasaras brīvdienas


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Īsumā par visu

 

 TV Anytime. Nekas vairs nebūs vienkārši

 

TV attīstības līkloči digitālā laikmeta „priekšnamā” un auditorijas izpēte. Skatītāju paradumu un tehnoloģiju piedāvāto iespēju straujā attīstība arvien tālāk veidos izteikti personalizētu TV/video patēriņu. To nomērot, savukārt, būtiski palielināsies datu apstrādes un gala lietotājam pieejamo datu apjoms.

Mediju auditoriju B2B vidē pēta rudenī

 

Kādus medijus patērē uzņēmumu vadītāji Latvijā? Cik efektīvi mediji sasniedz vadītāju un uzņēmēju auditoriju? Biznesa Omnibusa pētījuma ietvaros uzņēmēji un vadītāji sniedz atbildes uz jautājumiem, kādus preses izdevumus un kādus interneta resursus tie patērē ikdienā.

Kādi ir ārpus Rīgas dzīvojošie radio klausītāji?

 

Analizējot radiostaciju auditoriju, parasti vairāk pievēršam uzmanību tam, kādas radiostacijas tiek klausītas Latvijā kopumā un kādas radiostacijas ir iecienījuši Latvijas galvaspilsētas – Rīgas – iedzīvotāji. Šoreiz piedāvājam ieskatīties, kas notiek Latvijas reģionos – kādi ir Vidzemes, Kurzemes, Zemgales un Latgales iedzīvotāju radio klausīšanās paradumi.

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2007.gada pirmajā pusgadā

 

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007.gada pirmā pusgada televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Arī šogad tāpat kā pagājušā gada pirmajos sešos mēnešos reklamētāko nozaru topa (pēc reklāmu kopējā skaita) galvgalī ierindojās „Sakari, biroja aprīkojums” un „Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums”.

Pasaki man, kuru mobilo sakaru pieslēgumu Tu lieto, un es pateikšu – kas Tevi interesē!

 

Vai brīvā laika pavadīšana un intereses atšķiras dažādu mobilo sakaru pieslēgumu izmantotāju vidū. Vai tiešām Tele2 pieslēgumu lietotāji ir sportiskāki? Un kas ir raksturīgāks LMT klientiem?

Meklējam nākotnes veidotājus !

 

Savā rakstā es gribētu pievērsties etapam, no kura ļoti lielā mērā ir atkarīga pētījuma kvalitāte. Un šis etaps ir dalībnieku rekrutācija, ar to domājot rekrutāciju tieši fokusgrupu diskusijām. Vai pētījums ir par saldējuma patērēšanu vai mobilo sakaru operatoru izvēli, secinājumi un interpretācija tiks veikta, balstoties uz to cilvēku izteikto viedokli, kuri piedalīsies diskusijā.

Latvijā visbiežāk diskriminācija vērojama vecuma un invaliditātes dēļ

 

Invaliditāte (82  %), čigānu izcelsme (73  %) un vecums virs 50 gadiem (72  %) Latvijas sabiedrībā līdzīgi kā Eiropā visbiežāk tiek vērtēti kā trūkumi (traucēklis). Šādus rezultātus sniedz Eirobarometra pētījums, kuru veic Eiropas Komisija sadarbībā ar TNS Opinion & Social (Latvijā šo pētījumu veic mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia).

Izplatītākie mājdzīvnieki - suņi un kaķi

 

Vairā nekā puse (54   %) Latvijas iedzīvotāju vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem būtu gatavi ar savu naudu vai rīcību atbalstīt dzīvnieku patversmju izveidi. Šādus datus uzrāda mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia veiktais pētījums.

Lielākā daļa Latvijas skolēnu vasaras brīvdienas pavadījuši mājās

 

Sākoties jaunajai rudens sezonai, interesanti atskatīties - ko tad skolnieki vasarā ir sadarījuši? Izrādās -  pārliecinoši biežāk Latvijas skolēni savu brīvo laiku ir pavadījuši mājās. Šādus datus uzrāda mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia 2007.gada augustā veiktais pētījums.

TNS Latvia piedalās uzņēmumu stratēģiskajās sacensībās S2

 

No 6. līdz 8. septembrim TNS Latvia komanda piedalījās uzņēmumu stratēģiskajās sacensībās S2, kas šogad tika rīkotas pirmo reizi Liepājā un tās apkārtnē. Komanda kopīgi sprieda par labāko stratēģiju, ģenerēja idejas par labākajiem risinājumiem, minēja šifrētas mīklas, rēķināja, konstruēja, skrēja, brauca ar velosipēdiem un sacentās ar 26 citām komandām.

 

 

 

 

 



© 2024 TNS Latvia | Autortiesības