Īsumā par visu


Mediju pētījumi
   Jaunumi TV pētījumos
   Ko lasa vadītāji?
   Radio klausīšanās reģionos
   Reklāmas tirgus


Mārketinga pētījumi
   Mobilie un intereses
   Nākotnes veidotāji


Sociālie pētījumi
   Diskriminācija Latvijā un ES
   Mājdzīvnieki
   Vasaras brīvdienas


Paralēlā darbība
   Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Latvijas mediju reklāmas tirgus 2007.gada pirmajā pusgadā

 

09.2007. 2007.gada pirmais pusgads īpašus pārsteigumus reklāmas tirgus nozaru sarindojumā nenesa – līdzīgi kā pērn pirmajā pusgadā, arī šogad reklamētāko nozaru topa (pēc reklāmu kopējā skaita) galvgalī ierindojās „Sakari, biroja aprīkojums” un „Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums”. Savukārt godpilno trešo vietu ieņem „Izklaides, atpūtas un kultūras” nozare, tai seko „Kosmētika, higiēna”, kas arī 2006. gadā topā bija ceturtā vietā. Diezgan lielu „lēcienu” piedzīvojušas „Tirdzniecība” un „Medicīna”, kas salīdzinot ar pērnā gada pirmo pusgadu ir pakāpušās attiecīgi no 10.vietas uz 6. un no 11. vietas uz 7. Savukārt „Celtniecība, mēbeles” un „Mediji, izdevējiestādes” ir noslīdējuši katrs par 2 vietām – no. 6.uz 8.vietu un no 7. uz 9. vietu.

 

 

2007.gada pirmajā pusgadā bijušas 591 487 TV reklāmas, kas, salīdzinot ar tādu pat periodu 2006. gadā, ir par 14 % vairāk (2006.g. – 518 729 reklāmas). Savukārt presē 2007.gada sešos mēnešos bija 91 772 reklāmas gadījumi, kas, salīdzinot ar 2006. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, ir par 1 % mazāk (2006.g. – 92 372 reklāmas). Arī radio reklāmu skaits 2007.gada sākumā bija lielāks nekā 2006.gadā – attiecīgi 2007.gada pirmajā pusgadā tas bija 248 870 reklāmas, bet 2006. gadā – 93 956 reklāmas.

 

Televīzijā reklāmas apjoms pieaudzis līdz 232 632 minūtēm, kas ir par 13 % vairāk kā 2006. gada pirmajos sešos mēnešos, kad reklāmas apjoms bija 206 147 minūtes. Presē reklāmas apjoms sasniedzis 13,72 miljonus cm2 apjomu, kas ir par 6 % vairāk, jo 2006.gada sākumā bija 13,0 miljons cm2. Savukārt radio reklāmas apjoms 2007.gada pirmajos sešos mēnešos sasniedza 110 882 minūtes, kas ir divreiz vairāk nekā 2006.gada tādā pat periodā, kad radio reklāma bija 41 557 minūtes. Jāpiezīmē, ka 2006.gada otrā pusgadā tika palielināta un 2007.gadā saglabāta pētījumā iekļauto radio staciju izlase, tāpēc vērojama tik liela izaugsme.

 

 

 

 

 

 

 


 

Mediju izlase

 

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, B&B Vistavka, Bizness & Baltija, Čas , DB Tavs nams, Diena, Diena Tūrisms, Diena Ceļvedis, Dienas Bizness, DB Eksperti, DB Veiksmīgs un vesels, DB Lietišķais stils, DB Karjera un vadība, DB Latvijas 800 miljonāri, BB Banki & Finansi, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

 

Žurnāli:

36,6°C, Apelsīns, Arhitektura i Dizain,Auto Bild Latvija,A-Zet, Biznes .lv, B&B Ņedvižimostj & Dom, Latvijas Būvniecība,, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja,Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa,Sestdiena Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Šupulītis, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, ŽZL.

 

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

 

Radio stacijas:

Radio SWH, Radio SWH+, SWH Rock, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, Star FM, Radio Skonto, Mix FM, PikFM, Fit FM, EHR.

 

Inese Vēvere

TNS Latvia Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv



© 2024 TNS Latvia | Autortiesības