Īsumā par visu


TNS Latvijā
   TNS 2006.gadā


Paralēlā darbība
   Konferences
   TNSab auditorija


Mediju pētījumi
   Jaunumi mediju pētījumos
   Mediju patēriņš
   Reklāmas tirgus


Mārketinga pētījumi
   Globālie zīmoli
   Attīstības iespējas nākotnē


Sociālie pētījumi
   Apmierinātība ar darbu
   Lieldienas


Tehnoloģijas & risinājumi
   FutureView™
   Ko vēlas patērētājs?
   Zīmola sniegums


Jaunie darbinieki
   Jaunie darbinieki


Arhīvs


www.tns.lv



Īsumā par visu

Pelnot nākamo miljardu

Marta sākumā Taylor Nelson Sofres Plc. iesniedza Londonas biržā pārskatu ar pagājušā gada finanšu rezultātiem. Tas ļauj arī man sniegt jums ieskatu TNS un tā Latvijas meitas uzņēmuma TNS Latvia finanšu rezultātos.

Paralēlā darbība

Marts TNS Latvia ir bijis darbīgs mēnesis. Marta sākumā TNS Latvia projektu direktore Ilva Pudule mārketinga sasniegumu konferencē Password 2007 lasīja lekciju par efektīvākajiem komunikācijas kanāliem B2B mārketinga realizēšanai. Savukārt no 20. līdz 22. martam, norisinājās jau otrais  Latvian Art Directors Club rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards , kurā par balvām cīnījās Latvijas radošie talanti un kuru atbalstījām arī mēs.

Tavs Neredzamais Sabiedrotais lasītāju auditorijas apskats

Cienījamie Tavs Neredzamais Sabiedrotais (TNSab) lasītāji, piedāvājam iepazīties ar 2006.gadā iznākušo TNSab numuru auditorijas rādītājiem, kas iegūti izmantojot TNS Metrix™ interneta auditorijas mērījuma sistēmu.

Jaunumi mediju pētījumos

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kur TV auditorijas pētījumā TNS sāk mērīt visus mājsaimniecībā izmantotos televizorus, nevis tikai divus visvairāk skatītos, kā tas tika darīts līdz šim. Lasiet arī par TNS Latvia veiktajiem uzlabojumiem Reklāmu reģistra produktu klasifikatorā.

Internets - izaicinājums vai bieds drukātajiem medijiem

Gandrīz vai katram drukātajam medijam ir sava elektroniskā izdevuma versija Internetā. Arī WAP tehnoloģijas jau kādu laiku ļauj laikrakstu saturu aplūkot mobilajos telefonos. Vai jaunās tehnoloģijas tuvākajā nākotnē varētu aizstāt drukātos ziņu nesējus - laikrakstus?

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2006.gadā

Kā liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotā informācija, tad 2006.gadā bijušas 1 058 636 TV reklāmas, kas, salīdzinot ar 2005. gadu, ir par 23 % vairāk (2005.g. – 859 392 reklāmas).

Globālie zīmoli un to lokalizācija

Zīmoli ir dažādu veidu un apmēru – tie var būt taustāmi un tikai apjaušami, globāli un nacionāli, dārgi un lēti, utt. Ko par to visu domā vidusmēra patērētājs?

Dažādu produktu kategoriju nākotnes attīstības iespējas Latvijā

Piedāvājam ielūkoties 2007. gada februārī veiktās regulārās Latvijas iedzīvotāju  aptaujas rezultātos, kur līdztekus dažnedažādiem jautājumiem tika iekļauti 20 FutureView™ izteikumi, ar kuru palīdzību aptaujātie respondenti tika sadalīti dažādās patērētāju kategorijās: tie, kuri virza zīmolus, preces tirgū un tie, kuri seko.

Latvijā strādājošie ir apmierināti ar savu pašreizējo darbu

Eiropas Savienībā kopumā ir vērojams samērā augsts iedzīvotāju apmierinātības līmenis ar savu darbu – 3,6 punkti 5 ballu sistēmā. Tāds pats apmierinātības līmenis ar savu darbu ir vērojams arī Latvijā. Šādus datus uzrāda Eurobarometer pētījums, ko veic Eiropas Komisija sadarbībā ar TNS Opinion . Latvijā šo pētījumu veic mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia.

Latvijas iedzīvotāji Lieldienās atpūtīsies un apciemos draugus

Saskaņā ar mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia šī gada martā veiktā pētījuma datiem, absolūtais vairākums Latvijas iedzīvotāju (92 % jeb ~ 1 miljons 665 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem) plāno svinēt Lieldienas.

FutureView™ - zināšanas par nākotnes patērētājiem

Zināšanas par nākotnes pircēju un to, par ko viņš izdos naudu, ir kā zelta putekļi – ja tos redzi, vari būt pirmais. Tāpēc aizvien biežāk klienti izsaka vēlmi pēc pētījumiem, kas ne tikai pastāsta par pašreizējo situāciju, bet dod ieskatu arī nākotnē.

Jaunie pētnieciskie risinājumi postmodernā mārketinga laikmetā

Postmodernā patērētāja uzskati var un mēdz būt pretrunīgi. Šodienas patērētājs ir prasīgs, novērtē autentiskumu un oriģinalitāti, ir lieliski informēts, cinisks individuālists, kurš rīkojas „savā stilā“, zina laika vērtību, ir sociāli atbildīgs, zinātkārs un atbalsta novatoriskas idejas. Mārketinga un reklāmas jomā viņš ir tikpat zinošs kā reklamētājs...

Zīmola snieguma uzlabošanas iespēju izpēte

2007.gada pavasarī mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia nāk klajā ar jaunu, starptautiski atzītu zīmolu snieguma uzlabošanas izpētes metodi Brand Performance Optimization jeb BPO.

Jaunie TNS Latvia darbinieki

Iepazīstieties ar mūsu komandas darbinieku karjeras izaugsmi un jaunajiem spēkiem.


© 2024 TNS Latvia | Autortiesības