03.2007.
Marts TNS Latvia ir bijis darbīgs mēnesis. Marta sākumā TNS Latvia projektu
direktore Ilva Pudule mārketinga sasniegumu konferencē Password 2007 lasīja
lekciju par efektīvākajiem komunikācijas kanāliem B2B mārketinga realizēšanai.
Savukārt no 20. līdz 22. martam, norisinājās jau otrais
Latvian Art Directors Club rīkotais radošās izcilības festivāls
ADwards , kurā par balvām cīnījās Latvijas radošie talanti un kuru
atbalstījām arī mēs. ADwards ietvaros notika arī redošo lekciju un semināru
diena, kurā klausītājus ar kvalitatīvo pētījumu metodēm kā instrumentiem ceļā uz
jaunām idejām iepazīstināja TNS Latvia kvalitatīvo pētījumu projektu vadītājs
Dmitrijs Ščegoļevs. Šoreiz sadaļā Paralēlā darbība jums būs iespēja arī aplūkot
Tava Neredzamā Sabiedrotā auditorijas apskatu un mūsu lasītāju komentārus.
Mārketinga sasniegumu konference Password un radošās izcilības festivāls
ADwards noslēdzies
Mārketinga sasniegumu konferences Password 2007 dalībniekiem bija iespēja
klausīties arī TNS Latvia projektu direktores Ilvas Pudules lekciju par
efektīvākajiem komunikācijas kanāliem B2B mārketinga realizēšanā. Kur un kā
uzrunāt B2B auditoriju? Mūždien aizņemtais un skrejošais uzņēmuma vadītājs
ir gards kumoss katram reklāmdevējam, kura mērķis ir sasniegt B2B
mērķauditorijas pārstāvi. Bet ar kuru mediju starpniecību var noķert viņa
uzmanību? Un, kad tas ir panākts, ko lai viņam saka? Lai rastu atbildi, Ilva
savā lekcijā sniedza ieskatu šādos jautājumos - Kurus komunikācijas kanālus
patērē B2B mērķauditorijas pārstāvji? Kādas ir uz šo mērķa grupu vērstās
reklāmas (daži Latvijas piemēri)? Kā šīs reklāmas ir mainījušās laika gaitā
(piemēri no nesenās pagātnes)?Kā vienā patērētājā var sadzīvot divi dažādi - B2B
un B2C-mērķauditoriju pārstāvji? Arī Jums piedāvājam iepazīties ar lekcijas
pārskatu šeit.
Otrajā radošās izcilības festivālā ADwards TNS Latvia jau
tradicionāli atbalstīja kategoriju SOCIĀLĀ REKLĀMA. TNS Latvia speciālbalvu
saņēmā sociālo klipu sērija Parazīti, kuras autori ir reklāmas aģentūras ZOOM
radošais kolektīvs. Sociālās reklāmas mērķis ir uzrunāt sabiedrību, uzrunāt
indivīdu sirdsapziņu, un tieši to panāk reklāma pret mūzikas pirātismu
Parazīti . Vēlreiz apsveicam darba autorus un novēlam panākumus
turpmāk!
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja t 67 096 300 e laura.brica@tns.lv
|