Īsumā par visu


TNS Latvijā
   TNS 2006.gadā


Paralēlā darbība
   Konferences
   TNSab auditorija


Mediju pētījumi
   Jaunumi mediju pētījumos
   Mediju patēriņš
   Reklāmas tirgus


Mārketinga pētījumi
   Globālie zīmoli
   Attīstības iespējas nākotnē


Sociālie pētījumi
   Apmierinātība ar darbu
   Lieldienas


Tehnoloģijas & risinājumi
   FutureView™
   Ko vēlas patērētājs?
   Zīmola sniegums


Jaunie darbinieki
   Jaunie darbinieki


Arhīvs


www.tns.lv



Jaunumi mediju pētījumos

TV auditorijas pētījums

 

03.2007. Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kur  TV auditorijas pētījumā  TNS sāk mērīt visus mājsaimniecībā izmantotos televizorus, nevis tikai divus visvairāk skatītos, kā tas tika darīts līdz šim. Kopš š.g. 12. februāra TNS Latvia TV auditorijas pētījuma panelī ir iekļāvusi pirmo mājsaimniecību, kurā tiek mērīta trīs televizoru skatīšanās. Jau tuvākajā laikā visās pētījuma mājsaimniecībās, kurās ir vairāk nekā divi televizori, pie pārējiem televizoriem, kuri tiek skatīti biežāk kā reizi nedēļā, tiks uzstādīti papildus TV Mērītāji, lai mērītu šo pārējo televizoru skatīšanos. Šādu soli TV auditorijas pētījuma attīstībā TNS Latvia ir spērusi, ņemot vērā pasaules pieredzi, kā arī pētījuma 2006. gadā veiktā iekšējā audita ieteikumus, tādējādi turpmāk nodrošinot vēl precīzāku TV skatīšanās ieradumu atspoguļošanu.

 

Mārtiņš Traubergs

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs
t 67 096 300
martins.traubergs@tns.lv

 

Reklāmu reģistrs

 

2007. gada martā TNS Latvia veica uzlabojumus Reklāmu reģistra produktu klasifikatorā, papildinot to ar jauniem produktu segmentiem, uzlabojot vairāku produktu grupu nosaukumus. Tādējādi produktu klasifikators ir pielāgots aktuālajai situācijai reklāmas tirgū. Izmaiņas ir veiktas arī iepriekšējo gadu datos, lai dati pa gadiem būtu salīdzināmi. Klasifikators ir saskaņots visās trīs Baltijas valstīs.

 

Inese Vēvere

TNS Latvia Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
inese.vevere@tns.lv


© 2024 TNS Latvia | Autortiesības