Jaunumi mediju pētījumos
TV auditorijas pētījums
03.2007. Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kur TV
auditorijas pētījumā TNS sāk mērīt visus
mājsaimniecībā izmantotos televizorus, nevis tikai divus
visvairāk skatītos, kā tas tika darīts līdz šim. Kopš š.g. 12. februāra TNS
Latvia TV auditorijas pētījuma panelī ir iekļāvusi pirmo mājsaimniecību,
kurā tiek mērīta trīs televizoru skatīšanās. Jau tuvākajā laikā visās
pētījuma mājsaimniecībās, kurās ir vairāk nekā divi televizori, pie
pārējiem televizoriem, kuri tiek skatīti biežāk kā reizi nedēļā, tiks
uzstādīti papildus TV Mērītāji, lai mērītu šo pārējo televizoru skatīšanos. Šādu
soli TV auditorijas pētījuma attīstībā TNS Latvia ir spērusi, ņemot vērā
pasaules pieredzi, kā arī pētījuma 2006. gadā veiktā iekšējā audita
ieteikumus, tādējādi turpmāk nodrošinot vēl precīzāku TV skatīšanās ieradumu
atspoguļošanu.
Mārtiņš Traubergs
TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs t 67 096
300 e martins.traubergs@tns.lv
Reklāmu reģistrs
2007. gada martā TNS Latvia veica uzlabojumus Reklāmu reģistra produktu
klasifikatorā, papildinot to ar jauniem produktu segmentiem, uzlabojot vairāku
produktu grupu nosaukumus. Tādējādi produktu klasifikators ir pielāgots
aktuālajai situācijai reklāmas tirgū. Izmaiņas ir veiktas arī iepriekšējo
gadu datos, lai dati pa gadiem būtu salīdzināmi. Klasifikators ir saskaņots
visās trīs Baltijas valstīs.
Inese Vēvere
TNS Latvia Adex projekta vadītāja t 67 096 300 e inese.vevere@tns.lv
|