12.2006. 2006. gadā TNS Latvia ir attīstījusies un
turpinājusi ieviest jaunas idejas, un līdz ar uzņēmumu ir attīstījušies arī mūsu
darbinieki. Ar TNS Latvia darbinieku karjeras pakāpieniem vēlamies
iepazīstināt arī Jūs.
Signe Hokonena
Projektu vadītāja Radio pētījumi un patēriņa pētījumi
Mans karjeras veiksmes stāsts aizsākās tālajā 2000.gadā mazumtirdzniecības
pētījumu uzņēmumā Profindex , kur veicu projektu vadītāja asistentes
pienākumus. Uzsākot darbu, pētījumu pasaule man šķita sveša un neizprotama.
„Kā tiek veikts pētījums?” , „kā apstrādā iegūtos rezultātus?” un
„kā iegūto informāciju var izmantot?” – tie bija jautājumi, uz kuriem
sākotnēji man atbildi sniedza gan blakus esošie kolēģi, gan arī Latvijas
Universitātē iegūtās zinības.
Pēc nepilna gada darbošanās mazumtirdzniecības pētījumu jomā, man tika
piedāvāta iespēja strādāt Baltijas Datu namā par mārketinga pētījumu projekta
vadītājas asistenti. Ilgi nedomādama piekritu pieņemt piedāvājumu, jo mārketinga
pētījumu joma šķita saistošāka un daudzsološāka, raugoties no radošo iespēju
aspekta. Manas cerības arī attaisnojās, jo lai arī sākotnēji pildīju asistentes
darbus, tomēr laika gaitā un daļēji arī uzņēmuma restrukturizācijas rezultātā
kļuvu par analītiskās nodaļas speciālisti, kam nepieciešama ne tikai spēcīga
loģiskā domāšana, bet arī radoša pieeja iegūto rezultātu apkopošanā. Jāatzīmē,
ka 2004. gadā Baltijas Datu nams mainīja savu nosaukumu un kļuva par TNS
Latvia .
Jau pirmajos darba gados, ko strādāju pētījumu jomā, sapratu, ka varbūt ne
tagad un tūlīt, bet noteikti kaut kad vēlāk savas zināšanas un pieredzi vēlēšos
izmantot, veicot arvien atbildīgākus un sarežģītākus pienākumus. Tādēļ šī gada
pavasarī pieņēmu jaunu izaicinājumu – pildīt Nacionālā Mediju pētījuma projekta
vadītāja asistentes pienākumus ar mērķi pēc nepieciešamās pieredzes iegūšanas
kļūt par projektu vadītāju. Ilggadējā pieredze analītiķes darbā un iegūto
zināšanu par mediju pētījumiem rezultātā no šī gada oktobra vadu radio
auditorijas pētījumu, kā arī patēriņa pētījumu „Mērķa Grupu Indekss”. Tagad uz
jautājumiem „kā tiek veikts pētījums?” , „kā apstrādā iegūtos
rezultātus?” un "kā iegūto informāciju var izmantot ?"
atbildi sniedzu TNS Latvia klientiem.
Elīna Krūze
Projektu vadītāja Preses, Interneta pētījumi
TNS Latvia es sāku strādāt 2001. gadā par TV reklāmu monitorētāju. Paralēli
darbam TNS Latvia, 2003. gadā es absolvēju Rīgas Tehnisko Universitāti, kur tika
iegūts maģistra grāds inženierzinātnēs. Norisinoties dažādām pārstrukturizācijām
projektos, Nacionālo Mediju Pētījumu projekts meklēja vecāko asistentu. Man tā
likās lieliska iespēja turpināt karjeru TNS Latvia. Es izturēju konkursu uz šo
amatu un 2005. gadā sāku strādāt NRS projektā. Ar dažāda veida pētījumiem jau
tiku saskārusies studiju laikā. Asistējot šajā projektā ieguvu izpratni par
mediju pētījumu specifiku. Šovasar esmu pieņēmusi jaunu izaicinājumu un šobrīd
vadu preses un interneta auditorijas pētījumu projektus. Darbs mediju pētījumu
jomā ir spraigs, dinamisks un interesants, ne mirkli neļaujot ieslīgt
rutīnā!
Aija Dementjeva
Projektu vadītāja

Laine
Lejasmeijere Grāmatvede

Varbūt šai mirklī, lūkojoties uz mani, Tev šķiet, ka esi jau mani kaut kur
manījis. Tad droši varu teikt: „Tu nemaldies!” TNS Latvia darbojos nu
jau trešo gadu, un tiku ar Tevi iepazīstinātaTavs
Neredzamamais Sabiedrotais #5 . Mediju, mārketinga un sociālo pētījumu
vidi esmu iepazinusi pamazām un pamatīgi. Savas darba gaitas sāku
vēl TNS Baltijas Datu namā kā intervētāja, turpinot darbu
sekretariātā, tad Adex nodaļā kā TV reklāmu monitorētāja. Šobrīd TNS darbojos
finanšu departamentā kā grāmatvede. Man ir dota lieliska iespēja likt lietā
savas grāmatvedībā iegūtās zināšanas, kuras vēl turpinu apgūt Latvijas
Universitātē Ekonomikas un vadības fakultātē. Esmu uzticīga pārbaudītām
vērtībām, un tieši to es varu teikt par TNS Latvia.
TNS Latvia galvenā grāmatvede Inga Ozola saka tā: "Zināju, ka Laine
studē grāmatvedību Latvijas Universitātē un arī par viņas darbu ADEX
projektā biju dzirdējusi ļoti labas atsauksmes, tāpēc Laine likās ļoti
piemērota šim amatam, kad radās nepieciešamība meklēt jaunu darbinieku
grāmatvedībā. Priecē apņēmība un centība, ar kādu Laine ir ķērusies pie
jauno pienākumu apgūšanas un pildīšanas."
Jānis
Krauklis Ražošanas un attīstības direktors

Profesionālo karjeru TNS Latvia sācis 2000. gadā, no Interneta tehnoloģiju
speciālista kļūdams par jauno metodiku ieviešanas direktoru. Jānis ir izveidojis
vairākus IT risinājumus – ADEX Clipping, iekšējās informācijas sistēmu un
uzņēmuma mājas lapu; adaptējis Latvijas tirgum atbilstošas datu apstrādes
programmas. Kopš 2003. gada Jānis savu karjeru izvēlējies turpināt tieši
pētījumu sfērā, uzsākot vadīt Interneta auditorijas pētījumu Nacionālā Mediju
Pētījuma ietvaros, un kopš 2005. gada vadīja visu Nacionālo Mediju Pētījumu
(aptverot presi, radio, Internetu utt.). Projekta ietvaros ieviesis
pētījuma datu apstrādes procesu automatizāciju. Šajā gadā Jānis ir pieņēmis
jaunu izaicinājumu un uzsācis darbu ražošanas un attīstības direktora
amatā.
Un šeit Jūs varat aplūkot mūsu neklātienes
darbiniekus!
|