![]() | ||||||||||||||||||||||||||
|
Preses līderiPresē līdera pozīcijas gada pirmajos septiņos mēnešos ieņēma cits komunikācijas nozares dalībnieks – LMT , tam seko Parex banka un vēl viens no sakaru operatoriem Bite GSM .
LMT visvairāk reklamēja savus pakalpojumus pastāvīgā pieslēguma abonentiem – 124 071 cm2, tiem sekoja priekšapmaksas mobilo sakaru karte O Karte ar 58 974 cm2. Trešo vietu ieņem mazcenas mobilo telefonu reklāmas LMT, NOKIA, SAMSUNG, SIEMENS, SONY ERICSSON ar 43066 cm2, bet tālāk seko pakalpojumu reklāmas gan LMT, gan O Kartei – 36698 cm2. Reklamētāko LMT marku piecnieku noslēdz mazcenas mobilo telefonu reklāmas LMT, NOKIA, SAMSUNG, BENQ-SIEMENS, SONY ERICSSON, LG ar 13 811 cm2.
Parex banka visvairāk reklamēja savus pakalpojumus – 237 580 cm2 un nekustamo īpašumu portālu www.nams24.lv – 1 565 cm2.
Gada pirmajos septiņos mēnešos visvairāk Bite GSM reklāmas laukumu aizņēma priekšapmaksas mobilo sakaru kartes TOXIC reklāmas – 66 041 cm2, kam sekoja pastāvīgā pieslēguma pakalpojuma reklāmas ar 46 443 cm2. Ne mazāk svarīgu vietu ieņēma Bites un Vodafone kopējās reklāmas – 43 927 cm2, kā arī Vodafone markas tēla reklāmas – 25 892 cm2. Tāpat ļoti ievērojamā apjomā tika reklamēts BITE OPEN ART projekts – 18 443 cm2.
Priekšplānā - mobilie sakariReklamētākā produktu grupa gan televīzijā, gan presē šī gada pirmajos septiņos mēnešos bijusi MOBILIE SAKARI. Televīzijā šīs grupas reklāmas sekotājus apsteidz par 18 %, presē – par 8 %.
Vienlīdz intensīvi gan presē, gan televīzijā tika reklamēti arī medikamenti un finansu institūcijas, to pakalpojumi, pārējās top produktu grupas šajos mediju kanālos atšķiras.
Televīzijā tās ir mājsaimniecības higiēna un ierīces, sabiedriskās attiecības, aukstie dzērieni, matu kopšanas līdzekļi, izklaides pasākumi, mutes kopšanas līdzekļi.
Presē, savukārt, visvairāk tika reklamēti darba piedāvājumi, elektroniskie mediji, automašīnas, nekustamie īpašumi, ceļošana, mazumtirdzniecība, celtniecības materiāli.
Visvairāk reklamētās produktu grupas TV 2006. gada janvārī - jūlijā, pēc reklāmas apjoma minūtēs
Visvairāk reklamētās produktu grupas presē 2006.gada janvārī - jūlijā, pēc reklāmas apjoma cm2.
5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams, DB Veiksmīgs un vesels, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa
Žurnāli:36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Shape Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība
TV kanāli:LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltic
Inese VēvereAdex projekta vadītāja | |||||||||||||||||||||||||
|
![]() |