Īsumā par visu


TNS Pasaulē
Nākotnes pētījumi
Elektronisko mediju pētījumi


Mediju pētījumi
Reklāmu reģistrs


Mārketinga pētījumi
Arēna Rīga
Auto tirgus
Kompāniju reitingi


Sociālie pētījumi
Eirobarometrs
Latvija līgo!


Tehnoloģijas & risinājumi
Jauna pētniecības metode


Jaunie darbinieki
Jaunie darbinieki


Arhīvs


www.tns.lv



Īsumā par visu

 

Kā pētniekam kļūt par gaišreģi 

Cilvēki analizē tagadni un skatās pagātnē, uzdodot vienu jautājumu, kas skar nākotni, – vai būs labi? Tiešām – viens veids, kā ietekmēt nākotni, ir kaut ko darīt ar tagadni. Jau ESOMAR 2005. gada kongresā viena no klientu pamatprasībām, kas tika izvirzīta mārketinga pētījumiem, bija zināma gaišredzības spēja – spēja prognozēt.

Jaunumi elektroniskajos TV un radio auditoriju pētījumos pasaulē

Attīstoties medijiem un tehnoloģijām, kas pieejamas patērētājiem (DTV, PVR, IPTV u.c.), arī pētījumu veicējiem ir jāmeklē jauni risinājumi, kā izsekot mediju patērētājam. Patērētāji sāk arvien vairāk patērēt mediju tad, kad viņi to vēlas, nevis kad to piedāvā pats medijs.

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2006.gada pirmajos četros mēnešos

2006. gada pirmajos četros mēnešos TV reģistrēts 318 981 reklāmas gadījums, kas, salīdzinot ar pērno gadu, ir par 35 % vairāk (2005. gada pirmajos četros mēnešos tika noraidītas 236 837 reklāmas). Televīzijā reklāmas apjoms pieaudzis līdz 7 542 675 sekundēm, kas ir par 25 % vairāk kā 2005. gada pirmajos četros mēnešos, kad reklāmas apjoms bija 5 637 491 sekundes.

Kas jauns auto lauciņā

Automašīnas iegādājas dažādi cilvēki – blondīnes, brunetes, mākslinieki, inženieri; tādi, kas saprot, kas „lācītim vēderā” un tādi, kuriem nav ne jausmas, kas slēpjas zem motora pārsega. Auto iegādājas gan tīri praktiskām vajadzībām, lai nokļūtu uz tuvāko veikalu, kas atrodas 10 km attālumā, gan arī lai vienkārši „pazīmētos”.

PHČ spēles klātienē vērojuši 8 % Latvijas iedzīvotāju

Aptuveni katrs divpadsmitais (8 %) Latvijas iedzīvotājs vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem apmeklēja pasaules hokeja čempionāta spēles, kas norisinājās Rīgā, klātienē. Šādus datus uzrāda TNS Latvia 2006.gada maijā un jūnijā veiktais pētījums.

Latviešiem raksturīgi Jāņus un Līgo pavadīt kopā ar draugiem

Lielākā daļa jeb 8 no 10 Latvijas iedzīvotājiem vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem atzīst, ka Jāņi un Līgo svētki viņiem ir ļoti nozīmīgi un viņi tos vienmēr vai gandrīz vienmēr svin (79 %). Kopumā var secināt, ka absolūtajam vairākumam Latvijas iedzīvotāju Jāņi un Līgo svētki ir lielākā vai mazākā mērā, bet nozīmīgs pasākums, kuru viņi mēdz svinēt, jo tikai 3 % iedzīvotāju šie svētki nepavisam nav nozīmīgi un viņos tos nesvin.

Laimīgs, dzīvojot Latvijā

Lai arī bieži vien tiek atzīmēts, ka Latvijā iedzīvotāji sociāli-ekonomiskā ziņā jūtas nomākti (neapmierināti ar esošo situāciju), jāatzīmē, ka kopumā absolūtais vairākums Latvijas iedzīvotāju ne vien jūtas laimīgi, ka dzīvo Latvijā, bet ir arī apmierināti ar savu personīgo un profesionālo dzīvi.

Metode jaunu produktu attīstības pētījumiem

Šajā rakstā iepazīstinām ar jaunu pētniecības metodi InnoSuite™ (Innovation Suite), kurā ietilpst pētījumu metodes visām jauna produkta izstrādes stadijām – sākot no ideju radīšanas līdz produkta potenciālās tirgus daļas un ienesīguma optimizēšanas pētījumiem.

Jaunie TNS Latvia darbinieki

Iepazīstieties ar mūsu darbinieku karjeras attīstību un jaunajiem darbiniekiem.


© 2025 TNS Latvia | Autortiesības