Latvijas mediju reklāmas tirgus 2006.gada pirmajos četros mēnešos
Televīzija
06.2006. 2006. gada pirmajos četros mēnešos TV reģistrēts
318 981 reklāmas gadījums, kas, salīdzinot ar pērno gadu, ir par 35 %
vairāk (2005. gada pirmajos četros mēnešos tika noraidītas 236 837
reklāmas). Televīzijā reklāmas apjoms pieaudzis līdz 7 542 675 sekundēm,
kas ir par 25 % vairāk kā 2005. gada pirmajos četros mēnešos, kad reklāmas
apjoms bija 5 637 491 sekundes.
2006. gada Jan–Apr visbiežāk translētās TV reklāmas pēc noraidīšanas
biežuma:


TV pētījuma mediju izlase
LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltic
Prese
Savukārt presē 2006. gada pirmajos četros mēnešos reģistrēti 58 472
reklāmas gadījumi, kas, salīdzinot ar 2005. gada tādu pat periodu, ir par
3 % mazāk (2005. gadā – 59 937 reklāmas). Presē reklāmas apjoms
sasniedzis 8 095 061 cm2 apjomu, kas ir par 6 % vairāk, jo 2005.gada
četros mēnešos bija 7 619 269 cm2.
Preses pētījuma mediju izlase
Laikraksti:
5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB
Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams,
DB Veiksmīgs un vesels, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms,
MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas
Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas
Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.
Žurnāli:
36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild
Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko,
Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls,
Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja
Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG,
Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn,
Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Shape
Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība.
Radio
Arī radio reklāmu skaits šajā gadā ir lielāks nekā 2005. gadā –2006. gadā tas
ir 76 210 reklāmas, bet 2005. gadā – 67 578 reklāmas, kas ir par
13 % vairāk nekā 2005. gadā. Radio reklāmas apjoms laika izteiksmē šī gada
četros mēnešos sasniedza 2 043 428 sekundes, kas ir par 16 % vairāk
nekā 2005. gada tādā pat periodā, kad radio reklāma bija 1 714 980
sekundes.
Radio pētījuma mediju izlase
Radio SWH, Radio SWH+, SWH Rock, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2,
Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, Star FM.
Inese Vēvere
TNS Latvia ADEX projekta vadītāja t 7096300 e inese.vevere@tns.lv
|