Izmaiņas Nacionālajā Mediju Pētījumā
04.2006. Šajā Tavs Neredzamais Sabiedrotais
rakstā vēlamies Jūs informēt par TNS Latvia veiktā Nacionālā
Mediju Pētījuma attīstību un kvalitatīvajām izmaiņām.
Sekojot līdzi
tirgus izaugsmei un, balstoties uz jūsu izteiktajiem ierosinājumiem, esam
veikuši vairāku iekšējo resursu optimizāciju, un
tagad, sākot no šī gada Pavasara pētījuma (t.i. kopš šā
gada februāra) preses auditorijas pētījuma izlase ir palielināta līdz
12000 respondentiem 4 ceturkšņos, kas ir aptuveni
3000 respondenti pētījuma ceturksnī. Veiktās izmaiņas
nodrošinās precīzāku datu analīzi šaurākās mērķa grupās, kā
arī ievērojami palielinās to izdevumu skaitu, kuriem iespējama
detalizētāka demogrāfiskā profila analīze.
Salīdzinājumam jāmin, ka
respondentu skaits būs viens no lielākajiem Baltijā. Aptaujas
metode ir saglabāta iepriekšējā – 6 numuru kopējā lasīšana un 1 numura
vidējā, kas nodrošina datu salīdzināmību ilgtermiņā un uzņēmumiem ar
starptautisku darbības mērogu būtisko datu savietojamību Baltijas mērogā.
Preses pētījums līdzīgi kā iepriekš joprojām būs savietojams ar Interneta
auditorijas pētījumu un Mērķa Grupu Indeksu .
Priecāsimies arī
turpmāk uzklausīt un ņemt vērā jūsu izteiktās vēlmes un ierosinājumus TNS
Latvia sniegto pakalpojumu tālākai attīstīšanai gan servisa,
gan programmatūras, gan iekļauto jautājumu ziņā. Tāpat
kā iepriekš aicinām izmantot iespēju pieteikt un saņemt apmācību seminārus
par datu interpretēšanu, programmatūras lietošanu un citiem ar TNS
Latvia pētījumiem saistītajiem
jautājumiem.
Kontakti: Jānis Krauklis projektu
vadītājs t 7096300 e janis.krauklis@tns.lv
|