Latvijas mediju reklāmas tirgus 2005. gadā
04.2006. 2005. gadā bijušas 859 395 TV reklāmas, kas,
salīdzinot ar aizpērno gadu, ir par 22 % vairāk (2004. gadā – 704 450
reklāmas). Savukārt presē 2005. gadā bija 189 673 reklāmas gadījumi, kas,
salīdzinot ar 2004. gadu, ir par 4 % vairāk (2004. gadā – 183 199
reklāmas). Arī radio reklāmu skaits 2005. gadā bija lielāks nekā 2004. gadā –
attiecīgi 2005. gadā tas bija 235 261 reklāma, bet 2004. gadā – 214 186
reklāmas, kas ir par 10 % mazāk nekā 2005. gadā.
Televīzijā reklāmas
apjoms pieaudzis līdz 20 656 919 sekundēm, kas ir par 20 % vairāk nekā
2004. gadā, kad reklāmas apjoms bija 17 262 523 sekundes. Presē reklāmas apjoms
sasniedzis 24 529 661 cm2 apjomu, kas ir par 8 % vairāk, jo 2004. gadā bija
22 747 483 cm2. Savukārt radio reklāmas apjoms 2005. gadā sasniedza 6 017 104
sekundes, kas ir par 9 % vairāk nekā 2004. gadā, kad radio reklāmas apjoms
bija 5 511 647 sekundes.
2005. gadā lielākie reklāmdevēji TV pēc reklāmas apjoma sekundēs

2005.
gadā lielākās produktu markas TV pēc reklāmas apjoma
sekundēs
2005. gadā visvairāk reklamētās nozares TV pēc reklāmas apjoma
sekundēs

2005.
gadā lielākie reklāmdevēji presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros

2005.
gadā lielākās produktu markas presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros

2005.
gadā visvairāk reklamētās nozares presē pēc reklāmas apjoma
kvadrātcentimetros

2005.
gadā lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma sekundēs
2005.
gadā lielākās produktu markas radio pēc reklāmas apjoma sekundēs
2005.
gadā visvairāk reklamētās nozares radio pēc reklāmas apjoma sekundēs

2005.
gadā visbiežāk translētās reklāmas TV pēc noraidīšanas biežuma

Burts
K klipa beigās norāda klipa valodu, šinī gadījumā –
krievu.
Kontakti: Inese Vēvere projektu
vadītāja t 7096300 e inese.vevere@tns.lv
|