“Noslēpumainais klients” – tavs neredzamais sabiedrotais
12.2005. Vai Jūsu klienti tiek sagaidīti un pavadīti
ar smaidu? Vai viņu vajadzības tiek uzklausītas un problēmas tiek atrisinātas?
Vai Jūsu klienti tiek apkalpoti pieklājīgi, laipni un efektīvi? Vai Jūsu
darbiniekus vispār interesē Jūsu klienti? Tie ir tikai daži no jautājumiem, uz
kuriem atbildes palīdz atrast “Noslēpumainais klients” (Mystery Shopper).
Klientu un darbinieku apmierinātības svarīga sastāvdaļa ir klientu
apkalpošanas process. “Noslēpumainā klienta” pētījums ir vispiemērotākais tieši
klientu apkalpošanas PROCESA novērtēšanai – tas sniedz atbildi uz jautājumu KĀ
TAS NOTIEK?, jo Jūs taču nevarat vienmēr būt kopā ar visiem darbiniekiem brīžos,
kad viņi apkalpo klientus.
Ko dod šāds pētījums?
TNS Latvia, piedāvājot “Noslēpumainā klienta” pētījumu, sniedz
Jums iespēju paskatīties uz klientu apkalpošanas procesu ar klienta acīm.
Pirmkārt, tas ļauj noteikt Jūsu darbinieku stiprās puses un attīstāmos aspektus
klientu apkalpošanā, otrkārt, pētījuma rezultāti palīdz izstrādāt un/vai uzlabot
darbinieku apmācības programmas.
Šajā pētījumā klientu apkalpošanas
process tiek analizēts no diviem aspektiem: tiek vērtētas apkalpošanas prasmes,
kas attiecas tieši uz servisa līmeni, un pārdošanas iemaņas, kas saistās ar
darbinieka kompetenci un spējām pārdot preces vai pakalpojumus. Dati tiek
iegūti ar ietvertās novērošanas palīdzību, un tie atspoguļo faktus par
konkrētiem notikumiem, nevis “Noslēpumainā klienta” subjektīvo uztveri vai
situācijas interpretāciju. Tas nodrošina mums objektīvu informāciju par to, kā
patiesībā notiek Jūsu klientu apkalpošana.
Ar šī pētījuma palīdzību Jūs
varat uzzināt, cik laipni un pieklājīgi ir Jūsu darbinieki, cik ieinteresēti
viņi ir klienta problēmas atrisināšanā, cik viņi ir aktīvi un kompetenti, kāda
ir viņu neverbālās komunikācijas valoda (smaids, acu kontakts utt.) un vai viņi
piedāvā klientiem labāko risinājumu ar pievienoto vērtību. Visi šie jautājumi
tiek mērīti atbilžu skalā, kuras punkti ir definēti saskaņā ar Jūsu standartiem,
situāciju un vajadzībām.
Ko jaunu piedāvā TNS Latvia
?
Sākot ar 2006. gadu, TNS Latvia piedāvā divus
jauninājumus saistībā ar “Noslēpumainā klienta” pētījumu. Pirmais .
Tiks veikts salīdzinošs pētījums vairākās nozarēs, kura rezultātā būs iespējams
izveidot klientu apkalpošanas indeksu, ko varēsiet izmantot, lai salīdzinātu
savus rādītājus ar nozares un visas Latvijas vidējiem rādītājiem. Līdzīgs
pētījums notiek arī Igaunijā, tādēļ būs iespēja iegūt arī salīdzinošus datus par
Jūsu nozares rādītāju Igaunijā. Otrais . Tiek piedāvāta unikāla
iespēja sekot līdzi vizītēm uz Jūsu uzņēmumu un piedalīties klientu apkalpošanas
procesā neklātienē – tā ir interaktīva un operatīva datu analīzes sistēma TNS
MyShopper . Sistēma darbojas ar interneta palīdzību un ļauj apskatīt
informāciju par katru veikto vizīti ne vēlāk kā vienas darba dienas laikā pēc
tās. Pieeja sistēmai ir aizsargāta ar paroli, tādēļ pētījuma rezultātus var
apskatīt tikai noteiktu personu loks.
Sistēma ļauj apskatīt rezultātus
(vidējos rādītājus) dažādos aspektos – kopējā uzņēmuma līmenī, pēc reģioniem,
pēc vizītes tipa, pēc vērtētajiem aspektiem, pēc scenārijiem utt. Ir iespējams
arī lasīt visus komentārus un apskatīt informāciju par katru konkrēto vizīti.
Klientu
apkalpošanas procesa laikā TNS Latvia var būt Jūsu acis un ausis!
Kontaktinformācija:
Ilze Kronberga TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096300
e ilze.kronberga@tns.lv
|