Vieta, kur tiekas Austrumu gudrība un Rietumu racionālisms
12.2005. TNS vienmēr ir meklējis vienkāršus
risinājumus komplicētu lietu izpētei. Vairāku pieeju integrēta izmantošana
palīdz saskatīt ikdienišķās lietās jaunus aspektus, kas mēdz norādīt uz svaigiem
risinājumiem ierastām kaitēm.
Jau aptuveni gadu TNS Latvia piedāvā
TNS Media Intelligence biznesa risinājumu, kas ir ideāls rīks cīņā ar
konkurentu publicitāti. Būt informācijas degpunktā attaisnojas visos laikos.
Tomēr modernais informatīvais laikmets uzstāda jaunas prasības darbā ar
informāciju.
Viss, ar ko tiešā vai netiešā veidā masu saziņas līdzekļi
pārpludina mūsu telpu, ir pakļauts zināmai loģikai. Tie, kas to apzinās, spēj
strukturēt informatīvo telpu ap sevi, kā arī operatīvi un pareizi (kas ir īpaši
svarīgi!) reaģēt un mainīt situāciju savā labā. Tāpēc bieži vien nepietiek tikai
ar informāciju par konkurējošas organizācijas aktivitātēm un šo aktivitāšu
uztverošās auditorijas profilu un lielumu.
Situācijas piemērs.
Kāda organizācija veido informatīvo kampaņu, lai uzlabotu savu tēlu patērētāju
un klientu acīs. Tomēr kaut kādu iemeslu dēļ kampaņas vēstījums tiek uztverts
negatīvi, ko, protams, ne kampaņas organizētāji, ne aģentūra (ja tādā ir) nav
prognozējuši.
Šāds notikumu attīstības scenārijs var sagraut kompānijas
reputāciju, kas nāks tikai par labu viņu sīvākiem konkurentiem, kuri savukārt,
neiztērējot ne santīmu, paplašinās savu tirgus daļu.
Ikdienā mēs
sastopamies ar daudzām šādām situācijām, tāpēc, lai objektīvi izvērtētu katras
informatīvās kampaņas jēgu un lietderīgumu, TNS Latvia paralēli TNS
Media Intelligence biznesa risinājumam piedāvā papildu produktu, ar kura
palīdzību tiks veikta padziļināta kvalitatīvās informācijas konteksta
analīze.
Analīze, ko saprotamā valodā dēvē par “kontentanalīzi” (plašākā
šī jēdziena nozīmē), ļaus novērtēt kampaņas vēstījuma saturu un izdarīt
prognozes par iespējamiem kampaņas mērķiem un tās atstātām sekām uz prognozējamo
mērķauditoriju.
Šīs zināšanas palīdzēs profesionāli izvērtēt radušos
situāciju un dos iespēju adekvāti un efektīvi reaģēt uz to. Ņemot vērā iepriekš
minēto piemēru, mēs ar pietiekami lielu varbūtību varēsim prognozēt informatīvās
spēles iznākumu un organizēt savas aktivitātes atbilstoši reālai situācijai –
piemēram, klusēt vai rakstīt pretrakstus, akcentēt vienas tēmas, bet ignorēt
citas utt.
Daudz raizes rada arī mērķauditorijas sasniegšana. Kurš
apgalvo, ka visi vēstījumi sasniedz savu mērķi vienlīdz efektīvi? Šī informācija
var būt noderīga arī sarunās ar sabiedrisko attiecību aģentūrām un žurnālistiem,
diskutējot par publicitātes efektivitāti.
TNS Media Intelligence
un kvalitatīvo metožu sintēze palīdzēs labāk izprast informatīvo telpu ap jums,
kā arī saprast tās veidošanas un attīstības
likumsakarības.
Kontaktinformācija:
Dmitrijs
Ščegoļevs TNS Latvia projektu vadītājs t 7096300 e dmitrijs.scegolevs@tns.lv
|