Reklāmas tirgus 2005. gada desmit mēnešos
12.2005. 2005. gada desmit mēnešos bijušas 679 522 TV
reklāmas, kas, salīdzinot ar šo periodu pagājušajā gadā, ir par 25 % vairāk
(2004. gadā – 542 521 reklāma). Savukārt presē šī gada desmit mēnešos bija 156
768 reklāmas gadījumi, kas ir par 4 % vairāk nekā pērn šajā periodā (2004.
gadā – 150 204 reklāmas).
Televīzijā reklāmas apjoms ir pieaudzis līdz 16
437 589 sekundēm, kas ir par 22 % vairāk nekā 2004. gadā, kad gada desmit
mēnešos reklāmas apjoms bija 13 476 177 sekundes.
Presē reklāmas apjoms
sasniedzis 19 506 801 cm², kas ir par 8 % vairāk nekā pagājušā gada desmit
mēnešos (2004. gadā – 18 042 391 cm²).
Šī gada desmit mēnešos
lielākie reklāmdevēji TV pēc reklāmas apjoma sekundēs bija:
Lielākās
reklamētās produktu markas TV pēc reklāmas apjoma sekundēs :
Visvairāk
reklamētās nozares TV pēc reklāmas apjoma sekundēs:
Lielākie
reklāmdevēji presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros:
Lielākās
reklamētās produktu markas presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros:
Visvairāk
reklamētās nozares presē pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros:
Visbiežāk
translētās TV reklāmas pēc noraidīšanas biežuma:
Burts “K” norāda klipa valodu, šinī gadījumā –
krievu.
Kontaktinformācija:
Inese Vēvere TNS
Latvia projektu vadītāja t 7096300 e inese.vevere@tns.lv
|