TNS Media Intelligence. Informācijas monitorings un analīze.
09.2005. Lai orientētos lielajā informācijas apjomā un
sekotu līdz ne tikai reklāmas tirgum, bet arī visai pārējai informācijai par
interesējošo nozari, uzņēmumiem un notikumiem, TNS Latvia ir uzsācis pilnu
informācijas monitoringu tv, radio un drukātajos masu saziņas līdzekļos. Mūsu
darbinieki seko līdz ne tikai reklāmai, bet arī ziņām, problēmrakstiem un
raidījumiem. Lai iegūtu objektīvus datus par informācijas apriti medijos,
nepieciešams rūpīgs, nepārtraukts ikdienas darbs un sasniegtās auditorijas dati.
Katra publikācija un raidījums tiek rūpīgi analizēti. TNS Latvia TNS Media
Intelligence nodaļa saviem klientiem piedāvā ne tikai publicētās un pārraidītās
informācijas kopsavilkumus un kopijas, bet arī kvantitatīvu un kvalitatīvu
informācijas analīzi. Ir izstrādāti standarti, pēc kuriem informāciju var
analizēt, noteikt objektīvus un salīdzināmus rādītājus. Mēs nosakām
kvantitatīvus rādītājus:
- preses relīžu attiecību pret publikācijām;
- kādi autori reprezentē notikumu medijos;
- kompānijas ziņu skaits medijos;
- cik virsrakstos parādās kompānijas nosaukums;
- komunikāciju efektivitāte – sasniegtā auditorija pret informācijas
nozīmību;
- cik daudz ir informācija par kompāniju atsevišķi un cik kopā ar citām
kompānijām
- tiek analizēta informācija par kompānijas mārketinga aktivitātēm un
korporatīvā informācija;
Piemērs:

TNS Latvia TNS Media Intelligence nodaļas eksperti nodrošina kvalitatīvo
analīzi pēc dažādiem kritērijiem konkrētā segmentā attiecībā pret
konkurentiem:
- tiek analizēts informācijas tonis;
- tiek klasificēta informācija par kompānijas spēku, novatorismu, kvalitāti
un tradīcijām.
Ikvienam klientam tiek piedāvāta visaptveroša mediju satura analīze un
nodrošināta regulāra, īpaši Jums sagatavota, informācija pārskatāmā,
viegli pārvaldāmā formā un paredzētajos termiņos.
Kaspars Upītis TNS Latvia TNS Media Intelligence projekta
vadītājs t 7096303 e kaspars.upitis@tns.lv
|