Paralēlā darbība
06.2005. Pavadīta visgarākā diena, visīsākā nakts, klāt
atvaļinājumu laiks. Tas nozīmē tikai vienu – līdz šim ir krietni pastrādāts un
jākrāj spēki turpmākajiem darbiem.
20. maijā notika TNS Latvia rīkotā konference reklāmas, kreatīvo
un mediju aģentūru pārstāvjiem “No idejas līdz lojālam patērētājam”, kurā tika
iekļauta tikai neliela daļa no mūsu piedāvāto iespēju klāsta. Konferencē
parādījām, kā piekļūt “melnajai kastei” patērētāju prātos, kā arī stāstījām par
vairākām pētniecības metodēm, kas atklāj patērētāju uzvedību, vērtības,
dzīvesstilu un produktu lietošanas paradumus. Mūsu kolēģis Udo Sladeks no TNS
Infratest Vācijā dalījās pieredzē un iepazīstināja ar reklāmas efektivitātes
pētījumiem.
Mēs, TNS Latvia kolektīvs, esam patiesi gandarīti par atsaucību –
konferencē piedalījās 70 dalībnieki no 21 aģentūras. Esam saņēmuši labus
ieteikumus turpmākām konferencēm, par ko īpašs paldies!
Arī turpmāk mēs strādāsim, lai iepazīstinātu Jūs ar pētniecības pasaules
niansēm un tās pavērtajām iespējām, un piedāvāsim ne tikai mūsu, bet arī globālā
TNS tīkla vadošo speciālistu lekcijas. Tuvākā lekcija notiks jau augustā
starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2005 laikā, kur savā
pieredzē dalīsies TNS Infratest Semiometrijas centra vadītājs Andre
Petras no Vācijas.
Gribu vērst Jūsu uzmanību uz to, ka TNS Latvia mājas lapa ir
ieguvusi jaunu seju. Papildus informācijai par mūsu veiktajiem pētījumiem
turpmāk atradīsiet arī aktuālās vakances gan TNS Latvia, gan TNS globālajā
tīklā. Apakšadaļā "Komanda" varat iepazīt mūs vaigā. Aicinu Jūs
ielūkoties šeit: www.tns.lv.
Savu viedokli un ierosinājumus lapas pilnveidošanai Jūsu ērtībām, lūdzu,
sūtiet uz santa.tima@tns.lv
Karstu un piedzīvojumiem bagātu vasaru vēlot,
Santa Tima TNS Latvia mārketinga vadītāja t
7096303 e santa.tima@tns.lv
|