Īsumā par visu


Par Kantar TNS
Rebrendings


Mārketinga pētījumi
Jauniešu vērtības
Reklāmas veiktspējas mērījumi


Mediju pētījumi
Iepirkšanās internetā
TV kampaņu piesātinājums
TV auditorijas pētījums


Tehnoloģijas & risinājumi
Patērētāju ilgais ceļš līdz TV
Komunikācijas paradumu maiņa


Arhīvs


www.tns.lv

Atklāj pasauli jauniešu acīm


21.10.2016. Šī gada maijā aizsākām Kantar TNS semināru – radošo darbnīcu “Jaunieši – kādi viņi ir un kā viņus uzrunāt” organizēšanu. Ņemot vērā dalībnieku lielo interesi, novembrī organizēsim jau ceturto semināru. Mums ir patiess prieks, ka visi kopā esam paraudzījušies uz pasauli jauniešu acīm un, interaktīvi kopā darbojoties, atklājuši, cik daudzi no priekšstatiem par jauniešiem ir mīti vai patiesība.


IESKATS IEPRIEKŠĒJOS TRIJOS SEMINĀROS

 

 

 

Lai padziļināti izpētītu Latvijas jauniešu vajadzības, domas, viedokļus, Kantar TNS ir veicis trīs apjomīgus pētījumus, izmantojot Kantar TNS NeedScope metodoloģiju un izmēģinot jaunu, Latvijā līdz šim neizmantotu pētījumu platformu internetā – ThinkTank. Šeit varat izlasīt sīkāk par ThinkTank – pētījumu interneta platformu.


 

 

Ir dzirdēti dažādi pieņēmumi par jauniešiem:

■  viņiem rūp tikai “spilgtas” izklaides un jautrība;
■  pēc jauniešu domām, naudai ir jānāk viegli;
■  jaunieši izvairās no pienākumiem;
■  viņi priekšroku dod komunikācijai virtuālā vidē, nevis klātienē;
■  jauniešiem saistoša ir brīvība un nepiespiestība kā ikdienā, tā arī darbā.


 

Kādi tad ir Latvijas jaunieši?


Lai to uzzinātu, aicinām Jūs apmeklēt Kantar TNS rīkoto semināru, kurā atklāsim:
■  kādi ir Latvijas jaunieši, kas jau stāv uz patēriņa un darba tirgus sliekšņa;
■  kāda ir jauniešu segmentācija, vadoties pēc viņu vajadzībām;
■  kādi ir jauniešu izpausmes veidi;
■  kādi ir jauniešu mērķi un motivācija;
■  kā saglabāt zīmola vērtības un vienlaikus būt pievilcīgam jaunākās paaudzes vidū;
■  kāda ir reklāmas un komunikācijas nozīme jauniešiem;
■  ko darba devējam ņemt vērā, domājot par sadarbību ar jaunākās paaudzes darba ņēmējiem.

 

2016.gada 25.novembrī atklāsim mītus un patiesību par jauniešiem. Piedalies seminārā – radošajā darbnīcā!

 

Semināru - radošo darbnīcu vadīs pieredzējušās Kantar TNS zīmolu vadības un komunikācijas izpētes ekspertes Inta Priedola, Revita Logina, Agnese Krecele un Alise Lāce.


■  Iespēja uzzināt un saņemt plašus Kantar TNS pētījumu rezultātus par 13-21 gadu veciem jauniešiem;
■  iespēja saņemt Kantar TNS ekspertīzi par jauniešu vērtībām, dzirdēt praktiskus piemērus un ieteikumus;
■  iespēja mācīties saskatīt zīmola iespējas komunikācijā ar jauniešiem, vienlaikus nepazaudējot līdzšinējās zīmola vērtības;
■  iespēja, kopā darbojoties, paskatīties uz pasauli jaunieša acīm;
■  iespēja piedalīties grupu darbā, iedvesmoties;
■  pieeja radošās darbnīcas prezentāciju un foto materiāliem, kā arī kafijas pauzes.

 

■  Semināra laiks: 25.novembris plkst. 10.00 -13.30 (reģistrācija no 9.30).
■  Semināra vieta: Mercure Riga Centre (Elizabetes iela 101, Rīga, karte ŠEIT!)
■  Dalības maksa un reģistrācija: Agrā reģistrācija līdz 14.novembrim - 85 EUR + PVN.
Reģistrācija līdz 24.novembrim - 110 EUR + PVN.

■  Īpašais piedāvājums: Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) biedriem,  Latvijas Biznesa Konsultantu Asociācijas (LBKA) biedriem,  Korporatīvās Ilgtspējas un Atbildības Institūta (InCSR) biedriem, 2015. un 2016. gada Ilgtspējas indeksa dalībniekiem un Biznesa Tehnoloģijas platformas BiSMART partneriem dalības maksai tiek piemērota 20% atlaide


 

 

Uz tikšanos radošajā darbnīcā!

 

Inta Priedola

Vecākā klientu vadītāja
Zīmolu vadības un komunikācijas izpētes eksperte
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv

 

Alise Lāce

Klientu atbalsta vadītāja
Zīmolu vadības un komunikācijas izpētes eksperte
t 67 096 300
e alise.lace@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības