Īsumā par visu


Par Kantar TNS
Rebrendings


Mārketinga pētījumi
Jauniešu vērtības
Reklāmas veiktspējas mērījumi


Mediju pētījumi
Iepirkšanās internetā
TV kampaņu piesātinājums
TV auditorijas pētījums


Tehnoloģijas & risinājumi
Patērētāju ilgais ceļš līdz TV
Komunikācijas paradumu maiņa


Arhīvs


www.tns.lv

TNS uzņēmuma pārzīmološana


21.10.2016. TNS uzņēmums Latvijā 9. septembrī savai identitātei pievienoja pasaules vadošo datu, izpētes un konsultāciju uzņēmuma KANTAR korporatīvo tēlu. Zīmola maiņu septembra sākumā piedzīvoja Kantar pamatzīmols un 12 saistītie uzņēmumi, ar mērķi radīt vēl vienotāku formu un saturu visas uzņēmējdarbības ietvaros.


Jaunas identitātes ieviešana ietver stratēģisku mērķi Kantar saimes uzņēmumu darbībā, sniedzot kolektīvu, profesionālu ekspertu atbalstu klientu apkalpošanā. Zīmola maiņa ir taustāma un pārskatāma izpausme ar maksimālu koncentrāciju uz klientu, sniedzot tiem pilna cikla pakalpojumu vienas grupas ietvaros. Līdz ar zīmolu pārveidošanu Kantar iepazīstina ar jaunu saukli „Iedvesma neparastai pasaulei”, kas atvasināts no jaunā korporatīvā mērķa ziņojuma „Iedvesmot klientus, mūsu cilvēkus un sabiedrību radīt un uzplaukt neparastā pasaulē”.


Kantar izpilddirektors Ēriks Salama (Eric Salama) uzsver: „Zīmola maiņas rezultātā ir redzama mūsu vēlēšanās izpausme piedāvāt klientiem vieglāk vadāmus un saistītus risinājumus, kas apvieno Kantar spēcīgākās zināšanas. Mēs ticam, ka mūsu klienti un partneri ir sākuši izbaudīt šīs pieejas priekšrocības – pilnīgākā, detalizētākā un vienotākā izpētē un ieteikumos. Būtiski, ka pirmo reizi mēs līdzināmies zīmolu saimei, kas kalpo vienotam mērķim”.

 

Šis gads ir pārmaiņu laiks ne tikai TNS korporatīvajā identitātē, bet arī domāšanā un veidā, kā mēs strādājam. Mobilizējot visus līdz šim atsevišķi esošos zīmolus un resursus zem viena - Kantar - jumta, mūsu klientiem kļūst pieejami visi Kantar tīklā esošie resursi. Latvijā TNS iekšēji līdz šim jau darbojās, pārstāvot divus Kantar zīmolus: TNS kā tirgus, sociālos un mārketinga pētījumus un Kantar Media kā mediju auditorijas un reklāmas tirgus mērījumus. Arī turpmāk TNS Latvijā pārstāvēs abas šīs nozares ar Kantar TNS zīmolu, rodot iespēju piekļūt globāliem papildus resursiem, lai vēl labāk apmierinātu savu klientu vajadzības.


Zīmoliem, kas līdz šim nav ietilpuši Kantar zīmolu saimē, nu būs Kantar priedēklis un jauns, vienots burtveidols. Piemēram, TNS un Millward Brown attiecīgi kļuvuši par Kantar TNS un Kantar Millward Brown. Vienīgais izņēmums ir Lightspeed GMI, kas pārdēvēts par Lightspeed.


Par Kantar

Kantar ir viens no pasaulē vadošajiem datu, izpētes un konsultāciju uzņēmumiem. Visā izpētes un konsultāciju disciplīnas spektrā zīmoli nodrošina darbu 30 000 cilvēku, kas piedāvā iedvesmojošu ieskatu un uzņēmējdarbības stratēģijas saviem klientiem 100 pasaules valstīs. Kantar ir daļa no WPP, un uzņēmuma pakalpojumus izmanto vairāk nekā puse Fortune 500 uzņēmumu.


 

Mārtiņš Traubergs

Rīkotājdirektors
Valdes priekšsēdētājs
t 67 096 300
e martins.traubergs@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības