Īsumā par visu


Par Kantar TNS
Rebrendings


Mārketinga pētījumi
Jauniešu vērtības
Reklāmas veiktspējas mērījumi


Mediju pētījumi
Iepirkšanās internetā
TV kampaņu piesātinājums
TV auditorijas pētījums


Tehnoloģijas & risinājumi
Patērētāju ilgais ceļš līdz TV
Komunikācijas paradumu maiņa


Arhīvs


www.tns.lv

TV kampaņu piesātinājums

 

21.10.2016. Šogad televīzijā turpina palielināties reklāmu skaits - 2016. gada pirmajos astoņos mēnešos TV pārraidītas 2,2 miljoni reklāmu, kas ir par 34% vairāk nekā šajā periodā 2015. gadā. Pieaugot TV ētera piesātinājumam ar reklāmu, aizvien grūtāk ir sacensties par skatītāju uzmanību. Lielāku nozīmi iegūst gan reklāmas kampaņas kopumā, gan atsevišķu klipu efektivitāte. Būtiski ir novērtēt kampaņas sasniegto auditoriju un rezultāta atbilstību plānotajam.

 

Kantar TNS Reklāmu reģistra dati ļauj novērtēt kampaņas sasniegtos skatītājus mērķa grupās un salīdzināt rezultātus ar konkurentu aktivitātēm. Jo vairāk reklāmu ēterā, jo svarīgāk pārliecināties par savas kampaņas sasniegto. 2015. gadā 300 skatītāko TV kampaņu vidējais sasniegtais reitings (GRP) bija 901, šogad – 833.

 

Ieskatam – visbiežāk TV pārraidītie reklāmas klipi šogad. Nurofen Forte Express ir visvairāk TV rādītā reklāma, 13 118 reižu pārraidīto klipu kopējais garums ir bijis 72 stundas un 52 minūtes. Durex Invisible ierindojas otrajā pozīcijā ar 10 765 reizēm ēterā, taču garāku kopējo klipu ilgumu – 89 stundas un 42 minūtes. Jacobs Kronung biežāk raidītais klips ir bijis ēterā 7 634 reizes ar kopējo garumu 63 stundas un 37 minūtes. Topa ceturtajā pozīcijā atrodas Scholl Velvet Smooth reklāma, kas pārraidīta 7 591 reizi, kopumā 42 stundas un 10 minūtes. Skittles reklāmas klips, kas TV raidīts 7 521 reizi, noslēdz TOP5 ar kopējo garumu 31 stunda un 20 minūtes.

 

 

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra Kantar TNS Reklāmu reģistra pētījumu Latvijā veic kopš 1994. gada. Pētījums sniedz informāciju par Latvijas reklāmas tirgū aktīvajiem reklāmdevējiem un medijiem. 2016. gadā Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 26 TV kanāliem, 16 interneta lapām, 15 radio stacijām, 7 vides reklāmas medijiem, 76 žurnāliem, 26 avīzēm.


 

Oskars Rumpēters

Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs
Reklāmas nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības