Īsumā par visu


TNS Latvijā
Kā uzrunāt jauniešus?
Piedalies Ilgtspējas indeksā!


Mārketinga pētījumi
Klientu izpēte ar NPS
Mystery shopping
Seniori un internets


Personāla pētījumi
Darba maiņa
Nevēlama uzvedība


Mediju pētījumi
TV ar nobīdi laikā
Lielākie reklāmdevēji


Sociālie pētījumi
Brīvdienu plāni


Arhīvs


www.tns.lv


Jaunieši - kādi viņi ir un kā viņus uzrunāt?

 

26.04.2016. 2014.gadā pētījuma ietvaros, segmentējot Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem vērtības, TNS atklāja, ka Latvijas iedzīvotāju svarīgākās vērtības ir ģimene un saliedētība, iespēja izrauties no ikdienišķā, mērķtiecība un sasniegumi, kā arī tradīcijas un mūsu saknes. Tādi esam mēs, bet kāda ir nākamā paaudze, kas ir izaugusi šo vērtību veidotajā vidē un jau stāv uz patēriņa un nodarbinātības sliekšņa?

 

Ir dzirdēti dažādi pieņēmumi par jauniešiem:

 

 

 

 

Cik daudz no priekšstatiem par jauniešiem ir mīti vai patiesība:

 

■  Kādas patiesībā ir Latvijas jauniešu vērtības?
■  Kādi ir jauniešu mērķi un kas viņus motivē?
■  Ko jauniešu dzīvē nozīmē ģimene un saliedētība, sasniegumi, tradīcijas un saknes?
■  Kāda nozīme jauniešu dzīvē ir naudai, izglītībai, draugiem, ballītei un spēlei?

 

Ko zīmolam vajadzētu darīt šajā paaudžu pārmaiņas posmā:

 

■  Kā saglabāt zīmola vērtības un vienlaikus būt pievilcīgam jaunākās paaudzes vidū?
■  Kāda ir reklāmas un komunikācijas nozīme jauniešiem?
■  Un ko darba devējam ņemt vērā, domājot par sadarbību ar jaunākās paaudzes darba ņēmējiem?

 

Šī gada 26.maijā atklāsim mītus un patiesību par jauniešiem un:

 

■  iepazīsimies ar TNS pētījumu rezultātiem par jauniešiem vecumā no 13 līdz 21 gadam;
■  mācīsimies paskatīties uz pasauli jaunieša acīm;
■  mācīsimies saskatīt zīmola iespējas komunikācijā ar jauniešiem, vienlaikus nepazaudējot līdzšinējās zīmola vērtības.

 

TNS ir veikusi apjomīgu pētījumu, lai izzinātu jauniešu vecumā no 13 līdz 21 gadam vērtības, uzskatus un motivāciju dzīvē. Mēs labprāt dalāmies savā pieredzē un zināšanās, tādēļ ielūdzam Jūs uz TNS organizēto radošo darbnīcu, ko vadīs pieredzējušās TNS zīmolu vadības un komunikācijas izpētes ekspertes Inta Priedola un Alise Lāce.

 

Laiks:

26.maijs plkst. 14:00 – 17:30 (reģistrācija no plkst. 13:30).

 

 

Vieta:

Mercure Riga Centre (Elizabetes iela 101, Rīga, karte ŠEIT!).

 

 

Dalības maksa radošajā darbnīcā:

Agrā reģistrācija līdz 13.maijam - 85 EUR + PVN.
Reģistrācija līdz 25.maijam - 110 EUR + PVN.

 

Dalības maksā iekļauts - TNS pētījuma rezultāti un ekspertīze par jauniešu vērtībām, praktiski piemēri un ieteikumi, darbs grupās, izdales materiāli, pieeja radošās darbnīcas prezentāciju un foto materiāliem un kafijas pauzes.

 

 

Uz tikšanos radošajā darbnīcā!

 

Inta Priedola

Vecākā klientu vadītāja
Zīmolu vadības un komunikācijas izpētes eksperte
t 67 096 300
e inta.priedola@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības