Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
E-komercijas tendences
Biznesa tehnoloģijas
Auto Rīgas ielās


Personāla pētījumi
Darba apstākļi


Mediju pētījumi
TV reklāmu TOP10
Ārzemju preses lasīšana


Sociālie pētījumi
Dzimumu vienlīdzība


Tehnoloģijas & risinājumi
Brokastis ar patērētāju
Ietekmīgā klienta viedoklis


Arhīvs


www.tns.lv


Brokastis ar patērētāju

 

06.10.2015. Kas jums nāk prātā, izdzirdot vārdu “brokastis”? Svaigi ceptas pankūkas? Tikko uzvārītas kafijas smarža? Brokastis Tifānijā? Bet vai kādam no jums ir ienācis prātā ieturēt brokastis kopā ar sava zīmola patērētājiem? Esošajiem vai potenciālajiem zīmola lietotājiem, kurus atbilstoši jūsu vajadzībām ir atradis TNS un uzaicinājis brokastīs, lai atbrīvotā atmosfērā iedzertu kafiju, uzkostu maizītes un parunātu par jūsu zīmola attīstībai aktuāliem jautājumiem.

 

Kā notiek šādas brokastis ar patērētāju? Princips ir līdzīgs fokusa grupu diskusiju (FGD) norisei – jūs dodat mums ziņu, kādus patērētājus jūs vēlētos redzēt savās brokastīs. Vai tie būtu jūsu zīmola lojālie lietotāji, vai arī konkurentu zīmolu lietotāji, ko jūs gribētu pārvilināt pie sevis? Varbūt jums ir kāda jauna, tirgū vēl nebijuša produkta vai pakalpojuma ideja, un jūs gribat to notestēt ārpus savu draugu un paziņu loka (kas, kā jau zināms, vai nu ļoti jūs atbalsta, vai visu “norok”, bet kam ar objektīvo pieprasījumu tirgū pēc tam var izrādīties visai maza saistība).

 

 

Pēc tam, kad esam vienojušies par patērētāju profilu, TNS saskaņā ar īpašu atlases jeb rekrutācijas anketu atlasa noteikta profila patērētājus, kurus aicina piedalīties brokastīs. Tāpat kā FGD atlasē, arī brokastīm ar patērētāju svarīgi ir, lai šie cilvēki nebūtu savstarpēji pazīstami, jo tas mazinās iespēju, ka viņi brokastu laikā pļāpās par savām lietām, nevis koncentrēsies uz jūsu zīmolam svarīgajiem jautājumiem. Vienlaikus tas veicinās arī viņu atvērtību brīvāk paust savu viedokli (pat ja tas būs atšķirīgs no pārējiem vai izteikti ekstrēms), jo, kā zināms, sirdi vieglāk ir izkratīt svešiniekiem, nekā pašiem tuvākajiem.

 

Parasti šādās “zīmola brokastīs ar patērētājiem” piedalās 1-2 zīmola vadītāji un 3-5 patērētāji, kā arī viens pārstāvis no TNS, kas līdzīgi kā namatēvs vai namamāte palīdz ar organizatoriskiem jautājumiem un diskusijas vadīšanu. TNS pārstāvis šajās brokastīs ir moderators, kas palīdz zīmola vadītājiem uzdot metodoloģiski pareizos jautājumus. Līdzīgi kā tās notiek FGD, arī brokastīs ar patērētāju tiek izmantotas diskusijas vadlīnijas, ko sagatavo TNS atbilstoši aktuālajiem zīmola izpētes jautājumiem. Pati diskusija notiek brīvā formā, tomēr vienlaikus sekojot līdzi, lai tiktu izrunāti vadlīnijās aptvertie izpētes jautājumi. Brokastu ilgums ir stunda līdz pusotra stunda, lai pēc tam patērētāji varētu paspēt uz darbu vai doties savās ikdienas gaitās.

 

Par dalību brokastu diskusijā patērētāji no TNS saņem atlīdzību. Atlīdzība, gardas brokastis, interesanta kompānija un iespēja paust savu viedokli ir galvenie motivatori, kas veicina patērētāju dalību “zīmola brokastīs ar patērētājiem”.

 

Kādi ir zīmola ieguvumi no šādām brokastīm? Iespēja ātri un efektīvi uzzināt atbildes uz svarīgākajiem aktuālajiem jautājumiem – vai tā būtu kāda jauna pakalpojuma ideja vai produkta garša, vai reklāmas koncepts, vai vēlme izzināt potenciālos patērētājus, pirms ienākt kādā segmentā – jebkas, kas ir būtisks jūsu zīmola attīstībai un jaunu patērētāju piesaistīšanai.

 

Ja jums ir interese ieturēt brokastis kopā ar saviem esošajiem vai potenciālajiem patērētājiem, lūdzu, dodiet mums ziņu! Kopā izdomāsim kādu radošu un galvenais - gardu brokastu risinājumu!

 

Ilva Pudule

Lielo klientu direktore
Mārketinga komunikāciju pētījumu eksperte
t 67 096 300
e ilva.pudule@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības