Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Reklāmu efektivitāte
Zīmolu stāsti
Vajadzības un vērtības


Personāla pētījumi
Darba maiņa
Darba devēja tēls


Mediju pētījumi
Interneta lietošana
Reklāmu rekordi


Sociālie pētījumi
Skaistums un kosmētika


Tehnoloģijas & risinājumi
Atgriezeniskā saite
ThinkTank domkalve
Apkalpošanas kvalitāte


Arhīvs


www.tns.lv

Patērētāju radošie resursi – jaunām zīmola iespējām!

 

15.06.2015. Nesen biju seminārā, kurā tika runāts par radošo resursu izmantošanu jaunām iespējām un to, kā īsā laikā rosināt darbinieku praktiskā radošuma izpausmes, pārvēršot tās par “slepeno ieroci” uzņēmuma konkurētspējas stiprināšanai. Līdzīgi mēs varam skatīties arī uz patērētāju vai uzņēmuma klientu praktiskā radošuma izpausmēm, ko būtu iespējams izmantot šī uzņēmuma konkurētspējas stiprināšanai.

 

Digitālā revolūcija ir radījusi patērētājam iespēju dažādos veidos un salīdzinoši biežāk mijiedarboties ar zīmoliem, nekā tas bijis jebkad agrāk. Sociālie mediji ir radījuši iespēju dažādos veidos iesaistīt patērētājus, piekļūt iepriekš nezināmām domām un idejām.

 

Ja skatāmies uz “vidējo” zīmola patērētāju, tad varam teikt, ka lielākā daļa patērētāju komunicē ar zīmoliem reaktīvā jeb “šeit-un-tagad” veidā, tas ir “patīk, vajag – ņemu”. Tomēr, lai zīmols spētu prognozēt nākotnes tendences, ir svarīgi izpētīt to cilvēku viedokli, kuri spēj domāt un rīkoties atjautīgi ārpus tradicionāli nospraustajām robežām. Tie ir proaktīvie patērētāji jeb nākotnes veidotāji.

 

ThinkTank – inovatīva domkalve zīmola attīstībai

 

Ja vēlamies padziļināti izprast patērētāju viedokli, mēs to darām ar kvalitatīvās izpētes metodēm, aicinot šos cilvēkus apmainīties ar viedokļiem fokusa grupas diskusijā vai iegūstot detalizētu informāciju padziļinātajā intervijā.

 

TNS piedāvā radošu pieeju - ThinkTank jeb domkalvi, kas atrodas sociālo mediju un kvalitatīvā pētījuma krustpunktā. Šī pieeja, apvienojot gan online grupas diskusiju, gan etnogrāfisko pieeju, ļauj iegūt vēl padziļinātāku un niansētāku patērētāju skatījumu. ThinkTank ir iepriekš noorganizēta online grupa, kas ļauj pētniekam komunicēt ar noteikta zīmola vai kategorijas proaktīvajiem patērētājiem par jautājumiem, kas svarīgi zīmola attīstībai.

 

 

ThinkTank ļauj mūsu klientiem sadarboties ar zinošu, kategorijā iesaistītu un uz nākotni orientētu cilvēku grupu, lai ģenerētu radošas idejas, atklātu nākotnes perspektīvas, uzturētu ar viņiem sarunas par jautājumiem, kam ir būtiska nozīme biznesā dotās kategorijas kontekstā, tādējādi iegūstot plašāku skatījumu par sev nozīmīgiem jautājumiem, saistītiem ar zīmola kodolu un virzību.

 

Galvenais ThinkTank panākums slēpjas rūpīgā dalībnieku atlasē.  TNS izmanto unikālu atlases procesu, lai nodrošinātu to, ka iesaistītie cilvēki ir:

 

■  attapīgi – spēj skaidri formulēt domas un izteikties;

■  zinoši – ir pieredzējuši un ir daudz ko izmēģinājuši un pārbaudījuši;

■  saistīti – ir ciešā saskarē ar apkārtējo pasauli;

■  ietekmīgi – viņiem ir viedoklis un viņi nebaidās to izteikt;

■  zinātkāri – patīk eksperimentēt un izmēģināt ko jaunu;

■  iesaistīti – ļoti patīk un interesē konkrēta kategorija.

 

ThinkTank ir noderīgs, ja Jūs meklējat:

 

savu mārketinga aktivitāšu ātru novērtējumu;

 

 

informāciju “šeit un tagad” par konkurējošo uzņēmumu iniciatīvām dotās kategorijas kontekstā, kas piesaistījušas patērētāju uzmanību;

 

līdzsvarotu skatījumu, idejas, lai atrisinātu negaidītus sarežģījumus;

 

 

zināšanas, informāciju, idejas no saviem lojālākajiem, dedzīgākajiem patērētājiem, lai kopīgi rastu risinājumus izaicinājumiem, ar ko saskaras jūsu zīmols.

 

 

Rezumējot

 

ThinkTank ir maza, ilgtermiņa grupa vai kopiena, kurā piedalās gudri, zinātkāri, uz nākotni orientēti dalībnieki, spējīgi domāt un rīkoties, pārkāpjot tradicionālās robežas. Dalībnieki tiek piesaistīti ilgākam laika posmam, lai iesaistītos dažādu zīmolam svarīgu jautājumu apspriešanā. Rezultātā tiek iegūts vienkārši saprotams, bet pilnīgs materiāls teksta, vizuālo materiālu, video un citā formātā jeb viss, kas sniedz atbildes uz jūs interesējošiem jautājumiem.

 

Ir svarīgi, ka zīmols ne tikai komunicē caur sociālajiem tīkliem, seko līdzi patērētāju komunikācijai, bet arī cenšas paredzēt situācijas attīstību un virzību. Lai attīstītu praktiskā radošuma izpausmes sevī, iedzīvinātu tās zīmolā, radītu pakalpojumu ar pievienoto vērtību, ir jākļūst drosmīgiem un jāeksperimentē.

 

Jūsu zīmola lojālie patērētāji un TNS jums palīdzēs pieņemt lēmumu – kurā virzienā doties jūsu zīmolam!

 

Ingrīda Libora

Klientu vadītāja
Sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e ingrida.libora@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības