Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Neatvairāmi zīmoli
Zīmolu komunikācija
Neiromārketinga pieredze
Auto zīmolu tendences


Personāla pētījumi
Personāla vadītāja loma
Lielo uzņēmumu darbinieki
Spoguļpētījumi


Mediju pētījumi
Reklāmas tirgus
Sociālo tīklu lietošana


Sociālie pētījumi
Ceļošanas plāni
Pārvietošanās pilsētās


Tehnoloģijas & risinājumi
HiPO darbinieku pētījumi


Arhīvs


www.tns.lv


Reklāmas apjoms un lielākie reklāmdevēji 2013. gadā

 

23.04.2014. TNS reklāmu reģistrs 2013. gadā ir veicis reklāmas uzskaiti 167 Latvijas medijos, kopā fiksējot vairāk nekā 4 miljonus reklāmu. Vērtējot mediju reklāmu pēc apjoma (TV un radio minūtēs, presē kvadrātcentimetros un vidē kvadrātmetros), redzams, ka 2013. gadā, salīdzinot ar 2012. gadu, TV un žurnālos izvietoto reklāmu kopējais apjoms ir pieaudzis, bet samazinājies radio, avīzēs un vidē.

 

 

Lielākie reklāmdevēji TV

 

Pēc kopējā TV pārraidīto reklāmu garuma minūtēs 2013. gadā lielākais reklāmdevējs Latvijā bija Tele2, apsteidzot Henkel, Reckitt Benckiser un Procter & Gamble. TOP5 noslēdz vēl viens mobilais operators – Bite.

 

 

Lielākie reklāmdevēji radio

 

Radio kopumā 2013. gadā vislielāko reklāmu apjomu pēc garuma minūtēs izvietojis 4Finance, kam seko Media Pharma. Ar līdzīgu pārraidītās reklāmas apjomu radio TOP 3.-5. vietu ieņem Elkor, Maxima un Tele2.

 

 

Lielākie reklāmdevēji vidē

 

Vides reklāmā lielāko platību kvadrātmetros 2013. gadā aizņēmusi Tele2 reklāma, apsteidzot Linstow un LMT. Lielāko vides reklāmdevēju TOP5 noslēdz Latvijas maiznieks un 4Finance.

 

 

Lielākie reklāmdevēji žurnālos

 

Ievērojami apsteidzot sekotājus, L’Oreal ieņem pirmo vietu 2013. gadā pēc kopējās žurnālos izvietotās reklāmas platības kvadrātcentimetros. 2.-5. vietu ieņem Royal Canin, Patollo, Procter & Gamble un Apranga.

 

 

Lielākie reklāmdevēji avīzēs

 

Lielāko reklāmas apjomu kvadrātcentimetros 2013. gadā avīzēs ieņēma Hansa Pharma un Tamro. Starp TOP5 lielākajiem reklāmdevējiem avīzēs iekļuvuši arī Tamrex, KPMG Baltics, Latvijas dzelzceļš un Flebomedika.

 

 

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2013. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 22 avīzēm, 72 žurnāliem, 16 radio stacijām, 20 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.

 

Oskars Rumpēters

Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs
Reklāmas nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības