Īsumā par visu


TNS pasaulē
5 jautājumi ekspertam
Pētījumu atdzimšana


Mārketinga pētījumi
Efektīva kampaņa
Klientu apkalpošana
Ieguldījumi attīstībā


Personāla pētījumi
Personālvadības funkcijas


Mediju pētījumi
Reklāmdevēju aktivitāte
Kolektīvā iepirkšanās


Sociālie pētījumi
Elektroinstalācijas iegāde
Īstermiņa kredītņēmēji
Sporta līdzjutēji


Tehnoloģijas & risinājumi


Arhīvs


www.tns.lv


Cik populāri Latvijā ir kolektīvās iepirkšanās portāli?

 

15.10.2013. Pēdējo gadu laikā Latvijā arvien populārāka kļūst iepirkšanās internetā, tajā skaitā kolektīvās iepirkšanās portālos, kuri piedāvā iespējas iegādāties preces un pakalpojumus ar ievērojamām atlaidēm. Paskatīsimies, ko par šo tēmu atklāj TNS Digital pētījums - cik populāri ir kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā? Un kas ir šī pakalpojuma klienti?

 

TNS regulāri veiktā interneta patēriņa paradumu pētījuma TNS Latvia Digital rezultāti parāda, ka pēdējo divu gadu laikā to iedzīvotāju skaits, kas jebkad ir pārlūkojuši kolektīvās iepirkšanas portālu piedāvājumus, ir gandrīz dubultojies. Ja 2011. gada pavasarī, kad TNS pirmo reizi uzsāka pētīt Latvijas iedzīvotāju kolektīvās iepirkšanās paradumus, kolektīvos iepirkšanās portālus jebkad bija pārlūkojuši 17% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, tad 2013. gadā tie jau ir 34%.

 

 

Analizējot detalizētāk, kas ir tie iedzīvotāji, kuriem interesē kolektīvo iepirkšanās portālu piedāvājums, redzams, ka tos salīdzinoši biežāk pārlūko gados jauni cilvēki vecumā no 15 līdz 39 gadiem, latvieši, rīdzinieki, iedzīvotāji ar augstāko izglītību, iestāžu un uzņēmumu augstākā un vidējā līmeņa vadītāji, pašnodarbinātie, speciālisti, studenti un iedzīvotāji, kuru ģimenēs ir bērni, kā arī iedzīvotāji ar augstiem ģimenes ienākumiem (virs 200 latiem uz vienu ģimenes locekli mēnesī).

 

Jāsaka gan, ka, ja cilvēks apskata portālā izvietotos piedāvājumus, tas vēl nenozīmē, ka tiek veikts pirkums. To apliecina arī pētījuma rezultāti. 2013. gada pavasarī 46% iedzīvotāju, kuri ir pārlūkojuši kolektīvās iepirkšanās portālus, atzina, ka jebkad ir pirkuši preces un/ vai pakalpojumus kolektīvās iepirkšanās portālos. Pircēji biežāk ir gados jauni cilvēki vecumā no 20 līdz 29 gadiem, rīdzinieki, iedzīvotāji ar augstāko izglītību, iestāžu un uzņēmumu augstākā un vidējā līmeņa vadītāji, kā arī iedzīvotāji ar augstiem ģimenes ienākumiem (virs 200 latiem uz vienu ģimenes locekli).

 

Pētījuma ietvaros tika noskaidrots arī piecu kolektīvās iepirkšanās portālu – Cherry.lv, Citylife.lv, Kopaletak.lv, Perkamkopa.lv un Zizu.lv - lietotāju apjoms. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem visapmeklētākais kolektīvās iepirkšanās portāls pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir Perkamkopa.lv, kam seko Zizu.lv un Citylife.lv.

 

 

Sazinieties, lai iegūtu papildus informāciju par kolektīvās iepirkšanās portālu lietotāju ieradumiem un citiem pētījumā TNS Latvia Digital ietvertajiem jautājumiem!

 

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS interneta patēriņa paradumu pētījumu TNS Latvia Digital, Pavasaris 2013 veica laika periodā no 2013. gada 4. februāra līdz 2013. gada 12. maijam. Izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 2046 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

 

Signe Hokonena

Mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja
Mediju pētījumu eksperte
t 67 096 300
e signe.hokonena@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības