Īsumā par visu


TNS pasaulē
5 jautājumi ekspertam
Pētījumu atdzimšana


Mārketinga pētījumi
Efektīva kampaņa
Klientu apkalpošana
Ieguldījumi attīstībā


Personāla pētījumi
Personālvadības funkcijas


Mediju pētījumi
Reklāmdevēju aktivitāte
Kolektīvā iepirkšanās


Sociālie pētījumi
Elektroinstalācijas iegāde
Īstermiņa kredītņēmēji
Sporta līdzjutēji


Tehnoloģijas & risinājumi


Arhīvs


www.tns.lv


Cik aizrautīgi sporta līdzjutēji esam?

 

15.10.2013. Vasaras beigās Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) hokeja klubs Rīgas „Dinamo” atzīmēja jaunās KHL spēļu sezonas sākšanos. Vērienīgie svētki pulcēja ne tikai hokejistus un ar hokeja klubu saistītus cilvēkus, bet arī hokeja atbalstītājus un līdzjutējus.

 

Kuplais atbalstītāju skaits sezonas atklāšanas pasākumā nav nekāds pārsteigums, jo, kā liecina pētījumu kompānijas TNS veiktās aptaujas rezultāti, tad 42% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vismaz reizi nedēļā klātienē vai ar masu mediju starpniecību seko līdzi dažādiem sporta pasākumiem un sacensībām. Kopumā dažādiem sporta pasākumiem un sacensībām seko līdzi 79% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, turklāt 68% sporta interesentu kā vienu no iecienītākajiem sporta veidiem nosaukuši tieši hokeju.

 

 

Jaunas sezonas nāk ar jauniem mērķiem, kaislībām spēles laukumā un prognozēm par iespējamajiem panākumiem. Sākoties jaunajai sezonai, ir redzams, ka hokeja līdzjutēju interese par KHL aktivitātēm saglabājas nemainīgi augsta – kā liecina TNS aptauja, tad šīs sezonas KHL spēlēm sekot līdzi plāno 41% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju.

 

Jautāti, vai Latvijas hokeja klubam Rīgas „Dinamo” šajā sezonā izdosies iekļūt tā dēvētajās KHL play-off spēlēs, absolūtais vairākums jeb 73% to iedzīvotāju, kuri sekos līdzi šīs sezonas KHL spēlēm, savās prognozēs ir optimistiski un paredz, ka Rīgas „Dinamo” izdosies iekļūt play-off spēlēs.

 

Taču sporta komandu sekmes laukumā piesaista ne tikai kaislīgu sporta līdzjutēju uzmanību, bet arī citus interesentus. Pēc TNS aptaujas rezultātiem, aptuveni 7% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo 12 mēnešu laikā vai nu sporta bāros, internetā, vai kādā no tam paredzētajiem punktiem ir likuši likmes jeb spēlējuši totalizatoru.

 

 

Jāatzīmē, ka visbiežāk azartiskie iedzīvotāji likmes liek tieši uz dažādu sporta spēļu un/vai sacensību rezultātiem. No tā var secināt, ka aktīvā interesēšanās par dažādām ar sportu saistītām aktivitātēm ļauj iedzīvotājiem uzkrāt zināšanas un pieņemt lēmumus, kuri saistīti ar sporta spēļu, sacensību rezultātu prognozēšanu. Turklāt, iedzīvotāji par savām zināšanām ir gana pārliecināti, jo ir gatavi riskēt un izteikt prognozes par dažādu sporta spēļu, sacensību rezultātiem.

 

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS ik nedēļu veic Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem interneta aptauju par dažādiem aktuāliem, sociāliem un politiskiem jautājumiem. Aptauja tika veikta laikā no 2013.gada 23. līdz 25. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kā arī laikā no 27. līdz 29. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus.

 

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

 

Alise Lāce

Klientu atbalsta vadītāja
t 67 096 300
e alise.lace@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības