Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Patērētāju reakcijas
Auto nozare
Mutvārdu slava
Lojalitātes kartes


Mediju pētījumi
Mediju pētījumi 2012.gadā
Reklāmu rekordi
Preses lasīšana


Sociālie pētījumi
Demogrāfijas tendences
Valodu apguve


Tehnoloģijas & risinājumi
Kvalitatīvie pētījumi
Reakcijas ātrums


Pētījumi pasaulē
TNS pētījumi pasaulē


Arhīvs


www.tns.lv


Vai zināt, kas ir kvalitatīvs kvalitatīvais pētījums?

 

18.12.2012. Pasaulē vērojama tendence pēc nepieciešamības efektīvāk izmantot kvalitatīvos pētījumus biznesa stratēģiju izstrādē un īstenošanā. Mūsdienās digitālo tehnoloģiju iespaidā būtiski pieaugusi zīmolu un mārketinga komunikācija. Patērētāju rīcību apņem un iespaido visdažādākie stimuli. Arvien sarežģītāk ir saprast, kas patiesībā ietekmē patērētāju lēmumu pieņemšanu un izvēles.

 

Tas ir iemesls, kāpēc vairāk nekā jebkad nepieciešami kvalitatīvie pētījumi kā precīzs instruments konteksta un padziļinātai patērētāja uzvedības principu izpētei. Pārāk vienkāršota kvalitatīvo pētījumu izmantošana, piemēram, kā ātrāku un lētāku aizvietotāju kvantitatīvam pētījumam, nedod pietiekami efektīvu rezultātu.

 

Tāpēc TNS ir izstrādājis speciālu manifestu par kvalitatīvajiem pētījumiem, kurā klienti un sadarbības partneri var atrast būtiskākos aspektus par kvalitatīvo pētījumu neizmantoto potenciālu un iespējām! Lai sasniegtu biznesa izaugsmi, ir svarīgi izvēlēties īstos risinājumus īstajā laikā – tas attiecas arī uz pētījumiem. Tāpēc manifests var būt noderīgs rīks brīdī, kad apsverat, kādu pētījumu veidu izvēlēties, lai rastu atbildes uz aktuāliem jautājumiem.

 

Ar manifestu par kvalitatīvajiem pētījumiem angļu valodā varat iepazīties ŠEIT!

 

Vai vēlaties uzzināt vairāk par kvalitatīvajiem pētījumiem un to pielietojumu biznesa attīstībā? Sazinieties ar mums!

 

Agnese Krecele

Klientu atbalsta vadītāja
Kvalitatīvo pētījumu eksperte
t 67 096 300
e agnese.krecele@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības