Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Patērētāju reakcijas
Auto nozare
Mutvārdu slava
Lojalitātes kartes


Mediju pētījumi
Mediju pētījumi 2012.gadā
Reklāmu rekordi
Preses lasīšana


Sociālie pētījumi
Demogrāfijas tendences
Valodu apguve


Tehnoloģijas & risinājumi
Kvalitatīvie pētījumi
Reakcijas ātrums


Pētījumi pasaulē
TNS pētījumi pasaulē


Arhīvs


www.tns.lv


TNS pētījumi pasaulē - iedvesmojošas idejas un noderīgi atklājumi biznesa izaugsmei

 

18.12.2012. Izaugsme ir svarīgākais jebkura veida uzņēmējdarbības mērķis. Tomēr ceļš uz to vēl nekad nav bijis tik sarežģīts un izaicinājumu pilns. Digitālās tehnoloģijas ir mainījušas patērētāju uzvedību un ļāvušas ieviesties jauniem uzņēmējdarbības modeļiem, regulāri uzrodas jauni zīmoli jaunās produktu kategorijās, savukārt kādreizējie līderi tagad ir spiesti izbaudīt nepieredzētus zaudējumus. Palielinoties spējām tērēt, ir radušās jaunas izdevības attiecībā jauniem pircējiem dažādās teritorijās. Un uzņēmumi no darbiniekiem sagaida, lai tie savām organizācijām sniegtu pēc iespējas vairāk, iztērējot pēc iespējas mazāk.

 

Šoreiz un arī turpmāk vēstnesī Tavs Neredzamais Sabiedrotais varēsiet iepazīties ne tikai ar pētījumiem Latvijā, ber arī TNS pētījumiem pasaulē. Cerams tie Jums noderēs jaunām idejām un virzieniem biznesa izaugsmei.

 

Ieskaties TNS Global jaunumu vēstnesī un gūsti iedvesmu un noderīgas idejas biznesa izaugsmei!

Vēstnesī iekļautie raksti aplūkojami zemāk vai šeit!

 

Izaugsmes orientēšana Āfrikā /Navigating growth in Africa/

Saturs izstrādāts, ņemot vērā reģionā strādājošo komandu pieredzi.
Rakstā atradīsiet nozīmīgāko par izaugsmes iespējām un tendencēm Āfrikā, kā arī to, kas būtu jāņem vērā uzņēmējiem, lai sekmīgi darbotos un gūtu panākumus šajā reģionā.

 

Sekojiet naudai -izaugsme mērķtiecīgi iedarbojoties uz pircējiem /Follow the money: growth through targeted customer experience/

Susanne O’Gorman, Global Director, TNS Stakeholder Management
Charlotte Nau, Consultant, TNS Stakeholder Management
Publikācija veltīta nozīmīgam pētījumam par izaugsmes virzīšanu, mērķtiecīgi
                      iedarbojoties uz pircējiem ar TRI*M rīka palīdzību.

 

Netraucējiet pircējus! /Stop interrupting shoppers/

Pat McCann, Global Director, TNS Retail & Shopper
Pētījums, kā zīmoliem būtu jāiedarbojas uz pircējiem veikalā, lai mainītu viņu attieksmi un palielinātu pārdošanas apjomus.

 

 

Prāts un mašīna /Mind and the machine/

Mark Kingsbury, Global Head of Marketing Sciences, TNS Global
Bob Burgoyne, Development Director, TNS Global
Rakstā atradīsiet TNS viedokli un skaidrojumu par liela informācijas apjoma radītajiem izaicinājumiem un to, kā tos pārvarēt.

 

Smadzeņu slepenā dzīve /The secret life of the brain/

Kyle Findlay, Senior R&D Executive, TNS Global Brand Equity Centre
Publikācija veltīta heiristikai un divām smadzeņu sistēmām.

 

 

 

Laura Vendele

Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības