Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Apgrozījuma pieaugums
Neiromārketings


Mediju pētījumi
Prese un digitālā vide
Reklamētākie zīmoli


Sociālie pētījumi
Uzņēmējdarbība ES
Uzņēmējdarbība LV
Latvijas attīstība
Apmierinātība ar dzīvi


Paralēlā darbība
Ģimenei draudzīgs komersants


Arhīvs


www.tns.lv


Reklamētākie zīmoli Latvijā 2012. gada 1. pusgadā

 

04.10.2012. Šī gada pirmajā pusgadā Latvijā reklamētāko zīmolu topā nav notikušas būtiskas svārstības - pieci reklamētākie zīmoli ir tie paši, kas 2011. gada 1. pusgadā. Attiecīgi pirmo un otro vietu saglabājuši Maxima un Zelta Zivtiņa. Tele2, kāpjot par divām vietām, ierindojas 3. pozīcijā, uz leju novirzot Rimi un Bite.

 

 

Reklamētākie zīmoli TV

 

Televīzijā 2012. gada pirmajā pusē lielākās investīcijas veiktas to pašu piecu zīmolu reklāmā, kā 2011. gada pirmajā pusgadā. Maxima ir TV visvairāk reklamētais zīmols. Izmaiņas piedzīvojuši gan Tele2, gan Zelta Zivtiņas zīmoli, palielinot reklāmas apjomu, salīdzinot pret citiem zīmoliem. Rimi ieņem 4. pozīciju topā. Savukārt, Bite no otrās vietas 2011. gada pirmajā pusē nokļuvis piektajā vietā šogad.

 

 

Reklamētākie zīmoli radio

 

Radio reklāmā investīciju ziņā dominē mazumtirdzniecības zīmoli. Maxima ir saglabājis pirmo vietu tāpat kā 2011. gada 1. pusgadā. Celtniecības preču veikali Depo un K-Rauta ierindojušies 2. un 3. Vietā. Rimi, kāpjot par 3 vietām, ieņem 4. pozīciju, novirzot RD Electronics piektajā vietā.

 

 

Reklamētākie zīmoli žurnālos

 

Arī žurnālu reklāmas līderis saglabājies nemainīgs kopš 2011. gada pirmās puses – Tallink zīmols. L’Oreal, piedzīvojot straujāko kāpumu, ierindojas otrajā vietā, kam seko Baltcom, Pampers un Narvesen zīmoli.

 

 

Reklamētākie zīmoli avīzēs

 

Avīzēs reklamētāko zīmolu topā pirmo vietu ieņem Hipotēku banka, šogad kāpjot par piecām pozīcijām salīdzinājumā ar pērno gadu. Otrajā vietā ierindojas Toyota zīmols, savukārt topu noslēdz cits auto nozares pārstāvis – Peugeot. Trešajā un ceturtajā vietā ierindojas Prisma un Cenuklubs.lv.

 

 

Reklamētākie zīmoli vidē

 

Vides reklāmā 2012. gada pirmajā pusē dominē mobilo operatoru zīmoli. Zelta Zivtiņa saglabājusi līderpozīciju, bet 2., 3. un 4. vietā attiecīgi atrodas Bite, Amigo un Tele2 zīmoli. Topu noslēdz mazumtirdzniecības zīmols Drogas.

 

 

Oskars Rumpēters

Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs
Reklāmas nozares pētījumu eksperts
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības