Īsumā par visu


Mārketinga pētījumi
Klientu noturība
Neiromārketings
Reklāmu efektivitāte
Būvniecības attīstība
Reklāmu mērījumi


Mediju pētījumi
Reklāmu reģistrs
Viedtālruņu lietošana


Sociālie pētījumi
Sievietes biznesā
Smēķēšanas paradumi


Tehnoloģijas & risinājumi
Noslēpumainā pieredze


Paralēlā darbība
Golden Hammer un Adwards


Arhīvs


www.tns.lv


TNS atbalsta reklāmas festivālus Golden Hammer un Adwards

 

19.06.2012. Jau vairāk nekā desmit gadus TNS atbalsta nozīmīgus notikumus reklāmas un mediju  industrijā. Šogad, līdzīgi kā iepriekš, TNS vārds bija atrodams radošās izcilības festivāla Adwards un starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer atbalstītāju vidū. Kā gaidīta tradīcija ir izvērtusies TNS speciālbalvas pasniegšana tām mārketinga komunikāciju kampaņām, kuras visveiksmīgāk, efektīvāk un radošāk ir spējušas izmantot dažādus mediju kanālus.

 

Golden Hammer

 

No 7. līdz 8. jūnijam Jūrmalā un Rīgā norisinājās 13. starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer, kura semināru dienas atbalstītājs bijām mēs - pētījumu aģentūra TNS. Kā jau minēts iepriekš, TNS pasniedza speciālbalvu. Šogad TNS speciālbalvu saņēma ukraiņu reklāmas aģentūra Tabasco/ Full Contact Communicatiovs/ Prodigi par Lyks čipsu kampaņu "The Most Football Chips". Reklāmas kampaņā veiksmīgi kombinēti dažādi mediju veidi un kreatīvi pausta reklamās ideja, kas uzņēmumam nodrošinājusi lieliskus rezultātus. Zemāk varat aplūkot attēlu no kampaņas pieteikuma:

 

 

Ar reklāmas festivāla Golden Hammer  apbalvoto darbu sarakstu varat iepazīties šeit - www.hammer.lv

 

TNS sveic visus Golden Hammer un Adwards apbalvojumu ieguvējus!

Lai arī turpmāk izdodas realizēt radošas, veiksmīgas un efektīvas

reklāmas idejas un mārketinga komunikāciju kampaņas!
 

Laura Vendele

Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv


© 2014 TNS Latvia | Autortiesības