Īsumā par visu


TNS Latvijā
   Ģimenei draudzīgs uzņēmums
   Atvērto durvju diena


Mārketinga pētījumi
   Stratēģijas izaicinājumi
   Attieksmes segmentācija
   Videi draudzīgs iepakojums


Personāla pētījumi
   Izpratne par koučingu


Mediju pētījumi
   Ieradumi digitālajā vidē
   Reklāmu reģistrs


Sociālie pētījumi
   Politisko tēmu apspriešana


Tehnoloģijas & risinājumi
   Aptaujas internetā
   Web lapu uztvere


Paralēlā darbība


Arhīvs


www.tns.lv


Tikai 4 % Latvijas iedzīvotāju nav domājuši par to, ko nozīmē videi draudzīgi iepakojumi

 

15.09.2011. Pašā vasaras izskaņā, tikai dažas dienas pirms jaunā mācību gada sākuma, Latvijā atgriezās karstā vasara, dažviet pat sasniedzot +30 grādus. Varēja paspēt vēl izbaudīt pēdējo peldi, jautrā kompānijā pie dabas izbaudīt pēdējo omulīgi silto pikniku, pēc kura paliek jaukas atmiņas un apskatāmas fotogrāfijas ar smaidīgiem un laimīgiem cilvēkiem. Bet siltā, rudenīgā pastaigā pa mežu paveras bēdīga aina - ir redzami šo atpūtnieku atstātie atkritumi – iepirkumu maisiņi, pārtikas produktu iepakojumi, PET pudeles, kartona kastes u.c.

 

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica aptauju, kurā vēlējāmies uzzināt, kāda ir iedzīvotāju attieksme pret videi draudzīgiem iepakojumiem. Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji par „videi draudzīgu iepakojumu” uzskata tādu, kas izgatavots no materiāla, kas dabā sadalās (84 %), kas ir otrreiz pārstrādājams materiāls (53 %), kā arī tādu, ka nav kaitīgs cilvēka veselībai (41 %).

 

 

Pētījumā tika noskaidroti iedzīvotāju viedokļi par dažādiem ar videi draudzīgiem iepakojumiem saistītiem jautājumiem. Tā, piemēram, starp dažādām preču kategorijām respondentiem vismazāk svarīgi vai iepakojums ir videi draudzīgs, ja tiek iegādātas skaistumkopšanas preces (7 %), bezalkoholiskie dzērieni (17 %) un medikamenti vai higiēnas preces (18 %).

 

Šīs un vēl vairākas citas pētījumā iegūtās atziņas uzņēmumiem var palīdzēt veidot komunikāciju ar patērētājiem, jo videi draudzīga iepakojuma loma preču iegādē ir būtiska vairāk kā pusei Latvijas iedzīvotāju.

 

Par pētījumu

Pētījumu tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica laikā no 2011.gada 23. augusta līdz 25. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

 

Anna Palsāne

TNS Latvia klientu atbalsta vadītāja
Patērētāju uzvedības pētījumu eksperte
t 67 096 300
e anna.palsane@tns.lv


© 2017 TNS Latvia | Autortiesības