TNS AtlasTM –
apjomīgākais regulārais iedzīvotāju patēriņa ieradumu pētījums
16.06.2011. Tuvojas Jāņi un līdz ar to arī laiks, kad tiks
apkopoti regulārā iedzīvotāju patēriņa ieradumu pētījuma TNS
AtlasTM dati. Šis pētījums esošajā formātā tiek veikts jau
piekto gadu, tāpēc tā rezultāti sniedz ne tikai informāciju par šī brīža
situāciju tirgū, bet ļauj arī analizēt tirgus attīstības tendences dažādās
nozarēs. Turklāt šogad TNS AtlasTM rezultāti ir savienojami
ar jauno interneta lietošanas paradumu pētījumu TNS Latvia Digital (sīkāk
par šo pētījumu šeit, kā arī iepriekšējā
Tava Neredzamā Sabiedrotā numurā šeit).
TNS AtlasTM mērķis ir iegūt plašu informāciju par
iedzīvotāju patēriņa ieradumiem, attieksmi pret dažādiem zīmoliem, preču iegādes
ieradumiem, brīvā laika pavadīšanu, nākotnes plāniem un daudziem citiem
uzņēmumiem svarīgiem jautājumiem. Pētījumā ir iekļauta informācija par vairāk
nekā 1460 zīmolu atpazīstamību, lietošanu un attieksmi pret tiem. Pētījums
TNS AtlasTM aptver ļoti plašu preču un pakalpojumu
kategoriju loku: pārtikas preces un dzērienus, higiēnas un kosmētikas preces,
medikamentus, sadzīves ķīmiju, tirdzniecības vietas, veikalus un veikalu tīklus,
telekomunikācijas, apdrošināšanu, bankas, sadzīves tehniku u.c.
Pētījums TNS AtlasTM sniedz informāciju, kas ātri un
efektīvi izmantojama, lai saprastu situācija tirgū, kurā darbojaties Jūs
vai Jūsu klienti – kādi ir dominējošie zīmoli, kas ir konkrētā produkta
patērētāji, kādas ir viņu intereses un kādus medijus viņi lieto. Plašais
pētījumā iekļautās informācijas apjoms sniedz iespēju padziļināti izanalizēt
katra zīmola esošos un potenciālos lietotājus ne tikai pēc viņu demogrāfiskajiem
rādītājiem, bet arī ņemot vērā viņu intereses, mediju patēriņu, brīvā laika
pavadīšanas ieradumus, nākotnes plānus un citus būtiskus rādītājus.
Sazinieties, lai iegūtu papildus informāciju par pētījumu TNS
AtlasTM un iespējām, ko tas sniedz!
Kristīne Daugule
TNS Latvia klientu vadītāja Mediju pētījumu eksperte t 67 096
300 e kristine.daugule@tns.lv
|